תיירות

ארקיע חוטפת על מחירי כרטיסי הטיסה: "בושה, מנצלת את הישראלים"

ישראלים שתקועים בלרנקה בגלל ביטול טיסות של חברות זרות, מנסים להזמין כרטיסי טיסה דרך ארקיע, ונתקלים במחירים מטורפים שמגיעים ליותר מ-3,000 שקל לכיוון אחד. מחברת התעופה הישראלית נמסר: "מנהלים את המחירים בהתאם לרמות הביקושים"
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
על רקע הבטיחות הביטחונית בישראל, והעובדה שעוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות מבטלות את טיסותיהן לנתב"ג וממנו, חברות התעופה הישראליות - ארקיע, ישראייר ואל על, נותרו בין החברות הבודדות שטסות לישראל וממנה, ועל כן באופן טבעי הביקוש אליהן עולה משמעותית.
ב-YNET פרסמו היום (ראשון) כי מספר ישראלים שניסו להזמין כרטיסי טיסה עם ארקיע בימים אלו לכיוון אחד מלרנקה שבקפריסין, נדהמו לגלות כי החברה דורשת מחיר מופקע של כ-830 דולר (כ-3,060 שקל).
אחת מאותם נוסעים היא זהבית חבא מקריית מלאכי, שתקועה עם בעלה בלרנקה, זאת לאחר שחברת התעופה וויז אייר ביטלה את הטיסה שלה, והיא נתקעה בקפריסין. חבא סיפרה ל"ישראל היום" כי "לא היה מושב אחד פנוי באף אחת מחברות התעופה שבדקנו. בסוף הצלחנו למצוא בארקיע כרטיסים, רגע לפני החג, אבל המחירים בשמיים, אחרי שביקשו 830 דולר לטיסה".
חבא תקפה את חברת התעופה ישראלית וטענה כי היא מנצלת את העובדה שישראלים רבים תקועים בחו"ל בשמן מלחמה ואין להם דרך להגיע ארצה לחגים: "זו בושה וחוצפה שחברת תעופה ישראלית מנצלת את הישראלים בשעה זו. מישהו חייב כבר לעצור את התופעה הזו".
מארקיע נמסר בתגובה לפרסום של YNET כי "לאור ביטולי צוותים של מטוסים חכורים, ארקיע נאלצת להעביר את הנוסעים למטוסי החברה, או למצוא להם חלופות אחרות. החברה מנהלת את מחירי הטיסות בהתאם לרמות הביקושים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה