תיירות

חברות התעופה בורחות מנתב"ג? חברת התעופה הישראלית במסר מרגיע

בהמשך להמלצת הרשות האירופאית לבטיחות בתעופה, חלק מהחברות הזרות עזבו במהלך היום את ישראל, ארקיע הסבירה כי היא נערכת לתת מענה לביקושים ולעומסים לקראת חג ראש השנה בסוף השבוע הקרוב.
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
חברות התעופה הישראליות נאלצות לנקוט צעדים. לאחר חיסולו של חסן נסראללה אמש (שישי) בלבנון, האיחוד האירופאי יוצא בהודעה דרמטית לחברת התעופה האירופאיות ומבקש מהם לבטל את הטיסות עד סוף החודש, 3 באוקטובר. בעקבות זאת, בארקיע ביקשו להוציא מסר מרגיע.
בהמשך להמלצת הרשות האירופאית לבטיחות בתעופה, חלק מהחברות הזרות עזבו במהלך היום את ישראל. ארקיע הסבירה כי היא נערכת לתת מענה לביקושים ולעומסים לקראת חג ראש השנה בסוף השבוע הקרוב.

החברה מחוייבת ללקוחותיה ופועלת סביב השעון על מנת לתגבר את לוח הטיסות לאתונה ולרנקה, בכדי לסייע לישראלים לממש את חופשתם, או לחזור הביתה. עדכונים שוטפים באתר ארקיע וברשתות החברתיות, זאת בהתאם לתמונה המצב ולהנחיות רשות שדות התעופה וגורמי הביטחון.
חוץ מהחברות שהודיעו על ביטולם כבר אתמול והיום בבוקר, גם חברת וויז אייר ביטלה את טיסותיה ל-48 השעות הקרובות ואף החזירה טיסה מלונדון שהייתה בדרכה לישראל. אך טרם התקבלו עוד הודעות על ביטולי טיסות מחברות תעופה, אך החלטה כזו בהחלט עשויה להשפיע עוד בהקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה