תיירות

ענקית התעופה בורחת מנתב"ג: מפסיקה את הטיסות לישראל עד ה-5.10

חברות התעופה הגדולות בעולם ממשיכות להאריך את ביטולי הטיסות שלהן לישראל, זאת לאחר שבריטיש איירוויז הודיעה כי היא מפסיקה את הטיסות לנתב"ג לכל הפחות עד ה-5.10. בנוסף, גם חברת התעופה איבריה אקספרס דחתה את חזרתה ל-28 בספטמבר
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה גדולות מודיעות על ביטול טיסות לישראל, או לחילופין הארכת ביטול הטיסות שלהן לישראל. האחרונה שהם היא חברת בריטיש איירוויז, שאחרי שכבר האריכה פעמיים ביומיים האחרונים את ביטולי הטיסות שלה לשיראל, היא הודיעה היום (חמישי) על הארכה משמעותית יותר, במסגרתה היא לא תטוס לנתב"ג וממנו לכל הפחות עד ה-5.10.2024.
בנוסף על כך, גם חברת התעופה הספרדית איבריה אקספרס, הודיעה כי היא מאריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל לכל הפחות עד ל-28 בספטמבר. ובניגוד גמור לכך, היום נודע על חברת תעופה בינלאומית שהולכת נגד הזרם ודווקא החליטה לתגבר את הטיסות שלה לישראל.
מדובר על חברת התעופה אתיופיאן איירליינס, עמה ייערכו לא פחות מ-19 טיסות שבועיות בחודש אוקטובר הקרוב, כאשר חברת התעופה מגדילה את היצע הטיסות באוקטובר בקו ת"א - אדיס אבבה - ת"א.
מדובר בטיסה יומית מנתב"ג עם המראות לפנות בוקר ועוד טיסות בימים שלישי, חמישי ושבת בשעות 15:35, וכן טיסות בראשון ורביעי בשעה 16:10, החזור מאדיס אבבה באותם ימים אך בשעות מוקדמות יותר לטיסות היומיות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה