כסף וצרכנות

מזעזע: מסעדת השווארמה הזו מציעה הנחה "לכבוד" ה-7.10

בעוד ישראל מתאבלת, אירוע מטריד בגרמניה מדגיש את הרגישות הבינלאומית סביב התאריך. מסעדת "Habiba" בזארבריקן עוררה סערה עם הצעת מבצע מיוחדת ל-7 באוקטובר 2024, שנתפסה כפרובוקציה מכוונת. "שלוש מנות שווארמה בעשרה יורו בלבד," הכריזה המסעדה, מבלי להתייחס למשמעות התאריך
מערכת ice | 
שווארמה (צילום pixabay)
ביום השנה הראשון לטבח 7 באוקטובר, ישראל מתכנסת באבל קולקטיבי, כאשר מסעדות ובתי עסק רבים בוחרים לסגור את שעריהם או לפעול במתכונת מצומצמת. היום, שטרם זכה להגדרה רשמית כיום זיכרון, מתאפיין בתגובה ספונטנית של הציבור והעסקים, המבטאת את עומק הטראומה הלאומית.
אבל בעוד ישראל מתאבלת, אירוע מטריד בגרמניה מדגיש את הרגישות הבינלאומית סביב התאריך. מסעדת "Habiba" בזארבריקן עוררה סערה עם הצעת מבצע מיוחדת ל-7 באוקטובר 2024, שנתפסה כפרובוקציה מכוונת. "שלוש מנות שווארמה בעשרה יורו בלבד," הכריזה המסעדה, מבלי להתייחס למשמעות התאריך.

תגובות הציבור היו חריפות, כפי שמשתקף מדברי אחד הגולשים: "ההחלטה להעניק מחיר מיוחד דווקא ב-7 באוקטובר היא בלתי ראויה לחלוטין, ופוגענית בהתחשב באירועים שהתרחשו ביום הזה אשתקד. זה מרגיש כמו תמיכה בטרור."
המקרה בגרמניה מדגיש את המתח הגלובלי סביב הסכסוך הישראלי-פלסטיני ואת האופן שבו אירועים מקומיים יכולים להדהד ברחבי העולם. המסעדה, המתוארת כ"מטבח ערבי מסורתי שמציע תפריט חובק עולם בהובלת שף מדובאי, ומקום שמשמש כנקודת מפגש פופולרית עבור מפגינים תומכי פלסטין", מצאה את עצמה במוקד סערה בינלאומית. למרות הכחשות הבעלים כי המבצע נקבע באופן אקראי, התגובה הציבורית החריפה הובילה למחיקת הפרסום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה