בריאות

ריקול לצעצוע האהוב: זה המותג שיורד מיידית מהמדפים בישראל

קריאה לריקול עבור צעצוע משקולת יד במארז Baby Biceps Gift Set של המותג פישר פרייס בשל סכנת חנק, לא נדרש להוכיח את רכישת המוצר (באמצעות קבלה) לצורך קבלת החזר כספי
מערכת ice | 
ריקול-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הענק פישר פרייס מודיעה היום (שני) על קריאה להחזרה (ריקול) של צעצוע משקולת היד הנמכר במארז Baby Biceps Gift Set זאת עקב סכנה לחנק. צרכנים נדרשים להפסיק מיידית את השימוש בצעצוע משקולת היד ולהרחיקו מילדים קטנים.
צעצוע משקולת היד הנקרא להחזרה הנמכר כחלק ממארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set (דגם GJD49) הפקקים האפורים בקצה צעצוע משקולת היד עשויים להשתחרר ממנו, דבר המהווה סכנת חנק לפעוטות.

עוד הודיעה חברת Fisher-Price כי היא קיבלה דיווחים על 14 מקרים בהם הפקקים שבקצה צעצוע משקולת היד השתחררו ממנו. לא דווח על נפגעים. המוט של משקולת היד הוא אפור ובכל צד משקולות פלסטיק כתומות ואדומות.
מספר הדגם עבור מארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set הוא GJD49. ניתן למצוא את מספר הדגם על גב צעצוע המשקולת הירוקה שבמארז. צעצוע משקולת היד הנקרא להחזרה נמכר בישראל מאז יוני 2022.
הקריאה להחזרה חלה רק על צעצוע משקולת היד מפלסטיק הנמכר כחלק ממארז Fisher-Price® Baby Biceps Gift Set. הקריאה להחזרה אינה חלה על צעצוע המשקולת הירוקה, צעצוע שייק חלבון וסרט הראש והצרכנים רשאים להשאיר אותם ברשותם.
על צרכנים להפסיק מיידית את השימוש בצעצוע משקולת היד, להרחיק אותו מילדים קטנים, וליצור קשר עם Fisher-Price לצורך קבלת הוראות על אופן קבלת החזר כספי עבור החזרת צעצוע משקולת היד. אנא צרו קשר עם Fisher-Price באמצעות דוא"ל בכתובת: FP.babybicepsrecall@sedgwick.com למידע על אופן החזרת המוצר וקבלת החזר כספי עבור צעצוע משקולת היד.
ניתן גם להשלים את תהליך הקריאה להחזרה באופן מקוון באמצעות ניווט אל טופס פניות ציבור ומעקב אחר ההוראות המתאימות. לחוויה מיטבית, מומלץ לגלוש בדפדפן בעל תכונות תרגום אוטומטיות, כגון כרום ((Chrome, ספארי - Safari, או אדג' - Edge). לא נדרש להוכיח את רכישת המוצר (באמצעות קבלה) לצורך קבלת החזר כספי.
עוד נמסר מהחברה: "Fisher-Price שמה תמיד בראש מעייניה את בטיחות הילדים המשתמשים במוצרינו. מסיבה זו, יזמנו קריאה להחזרה של צעצוע משקולת היד הנמכר כחלק ממארז Baby Biceps Gift Set של Fisher-Price. Fisher-Price מחויבת ליצירת מוצרים בטוחים ומועילים עבורכם ועבור משפחתכם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה