דיגיטל וטק

ענקית הצעצועים נפלה קורבן להונאת קריפטו: כך זה קרה

האקרים ניצלו את אתר לגו כדי לקדם הונאת קריפטו עם "מטבע לגו" מזויף. לגו הסירה במהירות את התוכן הזדוני והבטיחה שחשבונות המשתמשים נותרו מוגנים. אילו צעדים ננקטו כדי למנוע מתקפות נוספות, ומי הושפע מהמתקפה?
רפאל בן זקרי | 
לגו (צילום shutterstock)
הונאות סייבר הולכות וצוברות תאוצה בשנים האחרונות, כאשר האקרים מנצלים פלטפורמות של חברות גדולות כדי לבצע הונאות וגניבת מידע. אחרי ניצול אירוע ההכרזה של אפל בחודש הקודם, כעת על הכוונת חברת לגו, שבסוף השבוע עברה מתקפה על אתר האינטרנט שלה, במטרה לקדם הונאת קריפטו.
המבקרים באתר נתקלו בבאנר שהציג מטבעות עם לוגו לגו, שהציע רכישה של "מטבע לגו" עם הבטחות לפרסים סודיים. עם זאת, הבאנר הפנה לאתר חיצוני שהציע למכירה טוקנים המבוססים על אית'ריום, דבר שהתברר כהונאה. החברה בתגובה הסירה במהירות את הבאנר הלא מורשה והחזירה את התצוגה הרגילה, והדגישה כי לא היו פגיעות בחשבונות משתמשים והבעיה נפתרה. לגו גם הודיעה כי ננקטו צעדים למניעת אירועים דומים בעתיד, אם כי לא פירטה על אמצעים אלו.

מתקפת ההאקרים הראתה פעם נוספת את הסיכונים שבפלטפורמות מסחר מקוונות, גם עבור חברות גדולות ומוכרות. אולם אף על פי שמדובר במתקפה בעלת פוטנציאל חמור, לגו הגיבה במהירות והבטיחה שחשבונות המשתמשים לא ייפגעו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה