תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ i24news בווידוי כואב: "כל רגע עלול להיות האחרון בחיי"

טל שנהב, שדרן בתחנות הרדיו גלי צה"ל וגלגלצ ומגיש בערוץ החדשות i24news, שיתף את עוקביו באינסטגרם בחוויה מטלטלת שעבר במהלך השבוע. טל שנהב: "ראיתי אש מול העיניים, אבק השריפה חנק אותי. יכולתי רק להתפלל"

מערכת ice | 
אולפן i24news (צילום מסך מתוך יוטיוב)
טל שנהב, שדרן בתחנות הרדיו גלי צה"ל וגלגלצ ומגיש בערוץ החדשות i24news, שיתף היום (שני) את עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם באירוע מטלטל שחווה השבוע, זאת בעקבות המצב הביטחוני המורכב.  
"השבוע נתקעתי בלי מרחב מוגן, קילומטר מפגיעה ישירה במתקפה האיראנית. נעמדתי מתחת לבטונדה באמצע רחוב שאני לא מכיר. תוך שניות - בום עצום. ראיתי אש מול העיניים, אבק השריפה חנק אותי. יכולתי רק להתפלל. עשרות יירוטים ממש מעל הראש שלי, ולי אין הגנה. כל רגע עלול להיות האחרון בחיי. צעקתי, שמישהו ישמע ויכניס אותי לאיזה ממד", כתב שנהב לעוקביו. 
בהמשך, ציין מגיש ערוץ i24news, כי אדם בן 60, אשר לפתע הבחין בו, הציל את חייו. "בסוף יצא מלאך שאני לא מכיר, בחור בן 60, והכניס אותי אליו הביתה. התפרקתי לו בידיים כשהוא חיבק אותי. מעטות הפעמים שבכיתי ככה מתחילת המלחמה, ועוד בידיים של אדם זר. והוא הבין הכל". על אף שעבר חוויה לא פשוטה בכלל, הדגיש טל שנהב כי הוא לא מתלונן על מה שחווה נוכח העובדה כי בימים אלו מוחזקים 101 חטופים בשבי חמאס.


(צילום: tal_shenhav@)

"כששואלים אותי מה שלומי - אני עונה בסדר גמור. מה אני יכול להתלונן. לא נלחמתי יום אחד, עדיין יש חטופים בעזה. אבל כולנו נפצענו השנה. לכל אחד ואחת היה רגע של שבירה. של חוסר אונים. אובדן שליטה. תנו לעצמכם מקום לפרוק - פסיכולוג, חבר או חברה, הורים, סטורי באינסטגרם - שתפו מישהו. זה יעשה לכם טוב, יוריד מכם עול".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה