תקשורת ומדיה

איילה חסון בהלם: "ריבונו של עולם, מזל שהקהל היה ערני" | צפו

לאחר שנחשפה לחיקוי המשעשע של הסטנדאפיסט שחר חסון, אשת התקשורת איילה חסון מיהרה להגיב על כך בתוכנית האקטואליה בכאן 11. איילה חסון: "שמעתי שהוא שוס השחר הזה" | צפו

מערכת ice | 
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
לאחר שאמש (ראשון) פורסם קטע צפייה משעשע של הקומיקאי שחר חסון המבצע חיקוי של איילה חסון במהלך הופעתו, כעת נחשפת תגובתה של אשת התקשורת המוכרת. כידוע, בני סבטי, חוקר איראן במכון INSS אשר משתתף בפאנל של תוכנית הטלוויזיה "שבע עם איילה חסון" בכאן 11, הגיע לאחרונה להופעתו של שחר חסון. 
לאחר שהובא לידיעתו של חסון כי סבטי משמש כפרשן בתוכנית הטלוויזיה של אשת התקשורת הוותיקה, הוא מיהר לציין בפניו: "איך אני אוהב אותה. איזו אישה עוצמתית". במהלך הופעת הסטנדאפ, שחר חסון השתעשע עם העובדה כי אשת התקשורת הוותיקה מתנהלת במקצועיות רבה בעת הגשת תוכנית הטלוויזיה בכאן 11, כאשר מסביבה יושבים שמונה פרשנים. 
אותו קטע צפייה ויראלי הגיע לידיה של איילה חסון, אשר מיהרה להגיב עליו בתוכנית הטלוויזיה בכאן 11. לאחר צפייה מתוך הופעתו של חסון, עקצה מגישת כאן 11 את בני סבטי המוכר לאחר שציין בפני חסון כי הוא משמש כפרשן בערוצים 11 ו-12. 
"בני, הוא מהר שתבוא אליי. אמרתי, ריבונו של עולם, אתה שנה אצלי ואתה אומר 11, 12? אתה לא אומר 11? מזל שהקהל היה ערני ואמר איילה חסון. זה בהומור. בכלל שמעתי שהוא שוס השחר הזה", אמרה איילה חסון.
בתגובה לכך, ציין בני סבטי: "זה התפוצץ. קודם כל המחמאות אלייך, זה נכון. אני אגיד מילה, אולי מראים שאת משתיקה אבל זה המקום שהכי הכי אפשר לדבר". "לא, הוא התכוון שאני אסרטיבית, הוא אמר את זה בצורה מאוד יפה וטובה", השיבה חסון. 
הפרשן המוכר המשיך לחלק מחמאות לאשת התקשורת המוכרת ואמר: "אבל את מוציאה של החוכמה של כל אחד ואם יש מישהו שאין לו משהו נוסף להגיד אז את משתיקה אותו".
איילה הסכימה עם דבריו של בני סבטי והוסיפה: "אז שלא ייקח את הזמן של הקהל שלנו". סבטי חתם את דבריו ואמר: "אנחנו מעריכים את הרגעים האלה ואנחנו מקווים שבשנה הזו הוספנו עוד קצת לציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה