ויראלי

שחר חסון למגישת כאן 11: "איך אני אוהב אותה, היא האישה שאני הכי אוהב"

שחר חסון מביע את הערכתו לאילה חסון במהלך הופעה, מתאר את סגנון הנחייתה החזק והחד, ומדגיש כיצד היא מצליחה להנחות שיחות בעוצמה, תוך שמירה על הומור וצחוק בקהל
מערכת ice | 
שחר חסון (צילום מסך יוטיוב)
במהלך הופעה של שחר חסון, הקומיקאי התייחס בהערצה למגישה איילה חסון המגישה תוכנית בכאן 11, אשר מוכרת לצופים בזכות הסגנון הנחרץ שלה. חסון ידועה בהנחיה הבוטה שלה, ובזמן שהופיע, חסון ציין את יכולתה לנהל שיחות עם פאנליסטים גברים בצורה חדה ומדויקת.
בהתחלה, הקהל היה מעט מופתע כשסבטי, פרשן איראן, הציג את עצמו עם מבטא פרסי. חלק מהקהל חשב שמדובר בפרשן אחר, אך כשבני הבהיר את זהותו, חסון הביע את אהבתו לאיילה, ואמר: “תגיד לה שאני אוהב אותה”.
 

בהמשך, חסון חיקה את סגנון השיחה של חסון באולפן ואמר: “איזו אישה עוצמתית! ‘סתום סתום, יש לך משהו טוב להגיד?’”. הוא גם התבדח על התגובות של הפאנליסטים באולפן, והוסיף: “אנשים יוצאים בוכים”. חסון לא הסתיר את התרשמותו מעבודתה של איילה, והסביר עד כמה הוא מעריך את נוכחותה בטלוויזיה.
כשהוא מתאר את אהבתו למגישה, הוא ציין: “היא האישה שאני הכי אוהב בטלוויזיה”. בדבריו, הצליח חסון לגעת בנקודות רגישות תוך שמירה על הומור שהקהל יכול להזדהות עמו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה