טלוויזיה

איילה חסון עצבנית: "למרות ההתקף הפסיכוטי, היא כשירה"

המגישה זועקת: "זוכרים את האמא מהרצליה(סיגל) שרצחה באכזריות בגרזן את בנה הקטן? בית המשפט קבע שלמרות ההתקף הפסיכוטי היא כשירה לעמוד לדין, הנאשם בריגול חמור ההוא מ7 באוקטובר, ,שהתחזה לסרן פגע בביטחון ישראל, ושמו אסור לפרסום. בימים אלה מנסים ״להכשיר״ את הזום כדי לקבוע שהוא לא כשיר לעמוד לדין"
מערכת ice |  4
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
הפרשה החמורה שחשפה איילה חסון, מגישת כאן 11 על אותו אדם שלכאורה התחזה לבכיר בצה"ל והואשם לכאורה בריגול חמור ושמו נאסר לפרסום, עדיין מעוררת סערה והחלטה חדשה של בית המשפט הציתה אש אצל המגישה.
חסון כתבה בטוויטר שלה: "זוכרים את האמא מהרצליה (סיגל) שרצחה באכזריות בגרזן את בנה הקטן ואחר כך הסתובבה בחצי עירום ברחובות. בית המשפט קבע שלמרות ההתקף הפסיכוטי היא כשירה לעמוד לדין".

לאחר מכן ניגחה: "זוכרים את הנאשם בריגול חמור ההוא מ7 באוקטובר, ,שהתחזה לסרן פגע בביטחון ישראל, ושמו אסור לפרסום. זה שנקבע באמצעות זום שהיה בזמן המעשה מטורלל, בימים אלה מנסים ״להכשיר״ את הזום כדי לקבוע שהוא לא כשיר לעמוד לדין. דרך מתחכמת שנועדה לקבור את הפרשה הזו. למה???????".
העיתונאית יפה שיר רז השיבה לה: "באופן כללי, ולא רק בארץ, מנסים להכשיר את הרפואה מרחוק ככלי לאבחון באופן מרחיק לכת, וברור שזה נועד לשרת אינטרסים לא כשרים, במיוחד בתחום הפסיכיאטריה. בתקופת הקורונה "אבחנו" ככה בארהב את הילדה בת ה-12 מאדי דה-גאריי שהשתתפה במחקר הילדים של פייזר ולקתה בעקבות זאת בשיתוק ובבעיות נוירולוגיות קשות - כמקרה "פסיכוסומטי, ואף ניסו לסווגה כמקרה פסיכיאטרי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזרה למקורותרובם
    יחיאלי אללי 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רובם מהם סובלים מאותו סימטום
    סגור
  • 2.
    אילה חסון לא יודעת ש
    פסיכי אך מיטיב לדעת 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדה שהאם שהרגה את בנה נמצאה כשירה [עכשיו] לעמוד לדין לא מעידה על מדת שפיותה בזמן שהרגה.
    סגור
  • 1.
    היחידה עם הפסיכוזה זו איילה
    ראולה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די איילה! הניחי לנו, חפרת
    סגור
  • עבד משובט של ערוץ 12 (ל"ת)
    יעקב 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור