טלוויזיה

איילה חסון מזועזעת: "אסור להניח לפרשה הזו"

המגישה טענה בראיון: "אני קוראת את הפרטים בפרשת הקצין והריגול בתחילת המלחמה - ותוהה; למה הקימצון בפרטים? הכל מאד כללי, למה אין פירוט מדוקדק על כל צד שלו באותם ימים בתוך הבסיס? אסור להניח לפרשה הזו. אנחנו רוצים שקיפות״
מערכת ice |  5
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
אחרי שמוטי ממן, איש עסקים בן 73 המתגורר באשקלון, נחשד בריגול ובקיום מגעים עם סוכנים איראניים, כאשר כתב האישום שהוגש נגדו מייחס לו ביצוע עבירות נגד ביטחון המדינה, כולל כניסה למדינת אויב ללא היתר ומגע עם סוכן חוץ, מגישת כאן 11 איילה חסון הגיבה להתפתחויות בפרשה אחרת שלדעתה לא זוכה לאותה תשומת לב.
בראיון לרדיו גלד ישראל על פרשת הקצין והריגול, אמרה איילה חסון לארז תדמור ושי גולדשטיין: ״לפני כמה זמן הוגש כתב אישום נגד מוטי ממן בעניין שיתוף הפעולה עם איראן, כתב האישום מפורט כלכך, עד רמת לאן הוא נסע בדיוק ועם איזה טנדר ובאיזו שעה, מצוין".

עוד היא הוסיפה: "במקביל אני קוראת את הפרטים בפרשת הקצין והריגול בתחילת המלחמה - ותוהה; למה הקימצון בפרטים? הכל מאד כללי, למה אין פירוט מדוקדק על כל צד שלו באותם ימים בתוך הבסיס? אסור להניח לפרשה הזו. אנחנו רוצים שקיפות״
כזכור, ממן נאשם כי נפגש עם סוכנים איראניים באיראן ודן באפשרות לבצע פעולות טרור וריגול בישראל, כולל התנקשויות באישים בכירים כמו ראש הממשלה, שר הביטחון וראש השב"כ.
הפרטים המלאים בפרשיית הריגול הזו ממשיכים להיחשף, וכעת עולה כי ממן היה מעורב בשיחות עם גורמי מודיעין איראניים על התנקשויות ופעולות טרור נוספות. מעבר לחשדות החמורים, ישנם פרטים מעניינים על ממן שלא כולם מכירים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קדימה ,יש תחקיר חדש
    ממתין 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכי על זה ואל תרפי, כבר מורגלים בתחקירייך??
    סגור
  • 3.
    אם זה כמו פרשת ה-50 מיליון על בנט, אפשר להיות רגועים.
    YZ 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יש עדיין מישהו שצופה בתוכנית שלה?... אני מתכוון בישראל.
    סגור
  • לכי על זה
    עוקבת 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אכן , אם היא שמה על זה את משקלה, אין ספק שנגיע לתוצאות מרשימות
    סגור
  • 2.
    חוסר אנושיות מחריד
    בטעות צפיתי בה אתמול 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חוסר אנושיות מחריד של איילה חסון שנההלה אתמול דיון עם ידיים מתנופפות לצדדים השתיקה את חברי הפאנל ובעיקר לא אמרה ולו גם מילה אחת על 101 חטופי הורידה אותם מהחדשות בדיוק כנראה מייצג את תפיסתה. מזעזע.
    סגור
  • 1.
    על מה ההשואה חבורת נוחבות (ל"ת)
    בוששהה 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור