טלוויזיה

איילה חסון עושה סולחה: "למרות הדם הרע, כאב לי"

על אף הדם הרע בין השניים, איילה חסון טענה: "ואני רוצה להבהיר; למרות הקמפיין שהוא עשה נגדי בזמנו - כאב לי לראות את הקמפיין שעשו נגדו בימים האחרונים. זה לא הגיע לא לו ולא לאשתו, אני נגד הדברים האלה".
מערכת ice | 
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
לאחר שגדעון סער הודיע על וויתור משרד הביטחון בהודעה מקיפה שנתן בעקבות הכניסה שלו לממשלת נתניהו שעוררה סערת ענק, מגישת כאן 11 איילה חסון התראיינה לתכנית של יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל ושטחה את דעתה על הנושא.
חסון אמרה בין היתר: ״גדעון סער לא רגיל לחטוף את הביקורת שהוא חטף בשבוע האחרון. הוא היה רגיל שאם יש עיתונאית שמבקרת אותו - ישר קופצים בני הכספיתים שלו נגד מי שמבקר אותו".

על אף הדם הרע בין השניים, היא הוסיפה: "ואני רוצה להבהיר; למרות הקמפיין שהוא עשה נגדי בזמנו - כאב לי לראות את הקמפיין שעשו נגדו בימים האחרונים. זה לא הגיע לא לו ולא לאשתו, אני נגד הדברים האלה".
לסיום היא הסבירה לשני המגישים: "היה ברור שהמהלך הזה לא יצא לפועל, אני מצפה משר הביטחון לעסוק רק בביטחון ולהפסיק לעשות מניפולציות לעם ישראל. שמעת באולפנים מילת ביקורת אחת באולפנים על גלנט בתקשורת סביב מה שקרה בשבעה באוקטובר כאן? מילה?״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה