בארץ

גדעון סער זועם: "ממשלה 'ימנית' כביכול עם שתי ידיים שמאליות"

יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, גדעון סער, תוקף בחריפות את הממשלה בטענה כי ניהול המערכה ברפיח "זוחלת". בציוץ שפרסם ברשת החברתית X, כתב סער: " גם עכשיו: אין חתירה להכרעה. הדשדוש בדרום הוא צרת הצפון. ממשלה 'ימנית' כביכול עם שתי ידיים שמאליות!"

מערכת ice |  1
גדעון סער (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
גדעון סער, יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי, פרסם היום (שלישי) ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) ומתח ביקורת חריפה על התנהלות הממשלה בכל הנוגע לפעילות צה"ל ברפיח ולמימוש אחת ממטרות המלחמה – הכרעת ארגון הטרור חמאס
"סיסמאות נבובות אינן תחליף למדיניות. גם כעת: המערכה ברפיח זוחלת", כך כתב סער בתחילת הציוץ. יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי המשיך למתוח ביקורת חריפה בנושא ניהול המלחמה והדגיש מספר כשלים שעליה אחראית הממשלה הנוכחית: "גם עכשיו: אין חתירה להכרעה. הדשדוש בדרום הוא צרת הצפון. ממשלה 'ימנית' כביכול עם שתי ידיים שמאליות!". 
 
בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת אשר התקיים בסוף חודש מאי, נכח יו"ר מפלגת המחנה הממלכתי. בריאיון שקיים בכנס המדובר, סער סיפר כי הוא תומך בהקמת גוש מפלגות מכהנות לצד מפלגות חדשות, זאת בכדי להחליף את ממשלת נתניהו.
עוד אמר סער, כי הוא תומך בשיתוף פעולה עם מפלגת "ישראל ביתנו" של חה"כ אביגדור ליברמן, נוכח העובדה כי שתיהן מפלגות ימין באופוזיציה המתאפיינות באידיאולוגיה פוליטית דומה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה צביעות , האיש שמינה באופן מושחת יועמשית
    יכמנ 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותה יועמשית שתפקידה לפרק ממשלה היא הידיים השמאליות של ממשלת ימין , מסנדלת כל צעד שלה
    סגור