בארץ

גדעון סער במסר דרמטי: "מוכן לוויתורים אישיים לטובת איחוד בימין"

בכנס לשכת עורכי הדין שהתקיים הבוקר התייחס חבר הכנסת גדעון סער לנושא איחוד מפלגות הימין באופוזיציה, ניהול המלחמה, וכן התייחס לחקירת נווה ואורנשטיין: "לא הופתעתי"
דורון בלוך | 
גדעון סער (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בכנס השנתי של לשכת עורכי הדין באילת, התראיין הבוקר (שני) שר המשפטים לשעבר חבר הכנסת גדעון סער ואמר כי והוא תומך בהקמת גוש מפלגות מכהנות לצד חדשים ימינה מהמרכז, וזאת בשביל הסיכוי להחליף את השלטון.
עוד הוסיף כי לדעתו ישנו שיתוף פעולה טבעי עם מפלגת ישראל ביתנו, משום ששתיהן מפלגות ימין באופוזיציה, בעלות מכנה משותף, בשונה משאר המפלגות שלהן תפיסות מלחמה שונות לחלוטים בהיבט הפוליטי.
על ניהול המלחמה אומר סער כי לתפיסתו המלחמה אינה מתנהלת בצורה נכונה, וכי לנהל במשך שנה זו תפיסה שאינה נכונה ואינה מציאותית. ''קבינט המלחמה הוא פורום שתמכתי בו בשביעי באוקטובר'' אומר סער, ''הייתי בארבעה קבינטים ולצערי הנוכחי הוא הכי חלש מבחינת מעמדו בניהול האירוע הבטחוני וזו הסיבה שבגינה התפטרתי במרץ. שבעה חודשים בתוך הפעולה הקרקעית ולא הושלם כיובש רצועת עזה זה בלתי נתפס, בלתי מוצדק, ואין תירוץ לזה''. עוד סובר סער, כי התפיסה שלאנשי צבא לשעבר ישנה הבנה אסטרטגית טובה יותר- היא שגויה לחלוטין.
 
צילום: לשכת עורכי הדין
בהמשך דבריו, התייחס סער לחקירתם של יו''ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה ונשיא בית המשפט המחוזי לשעבר איתן אורנשטיין, ואמר כי אינו הופתע מהחקירה, וכי טוב שיש בדיקה בכדי שהדברים יוכרעו. אך גם אמר כי ''אני יכול להעיד על תקופתי שלא היה שום דבר כזה או דומה לזה''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה