טלוויזיה

איילה חסון יוצאת נגד הפנאליסט בשידור חי: "מספיק עם השקר"

חסון פנתה ליריב אופנהיימר בזמן התכנית בכאן 11 וטענה: "זה שעושים קמפיין שיש חלק מהציבור שאיכפת לו מהחטופים וחלק מהציבור שלא איכפת לו מהחטופים זה דבר זדוני ומכוער. אני באופן אישי אין לילה שאני לא מתעוררת בבעתה באמצע הלילה בגלל החיילות החטופות. אין דבר כזה שזה עובר לי מעל הראש והלב אז אל תגיד לי".
מערכת ice |  5
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
במהלך פאנל בשידור חי בערוץ כאן 11 המגישה של 'שבע' אילה חסון יצאה נגד דבריו של יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר, בטענות לניכוס של החטופים לצד אחד של העם, העימות היא עצבני במיוחד מצד שני הצדדים.
חסון פנתה לאופנהיימר: "זה שעושים קמפיין שיש חלק מהציבור שאיכפת לו מהחטופים וחלק מהציבור שלא איכפת לו מהחטופים זה דבר זדוני ומכוער. אני באופן אישי אין לילה שאני לא מתעוררת בבעתה באמצע הלילה בגלל החיילות החטופות. אין דבר כזה שזה עובר לי מעל הראש והלב אז אל תגיד לי".

חסון הוסיפה בנחרצות: "יש כאלה שעושים מזה ביזנס כלכלי ופוליטי, אל תנכס את החטופים, אל תנכסו את החטופים למחנה אחד, יש גבול, יש גבול לציניות, תשאירו את הפוליטיקה המוזהמת הזו מחוץ לחטופים. אני עכשיו שמעתי אח של חטוף, לא אותך, חושב אחרת, אמר שנעשית פוליטיקה מטונפת ועושים מזה פוליטיקה, מספיק עם השקר הזה".
אופנהיימר מבחינתו השיב בכעס לחסון: "זה לא שקר, זה אידיאולוגיה, יש אנשים שהצביעו לסמוטריץ' ובן גביר והם חושבים שעסקת חטופים היא דבר שאי אפשר לעשות אותו". חסון אמרה את המילה האחרונה: "לא! יש אנשים שהצביעו לסמוטריץ' ונלחמים בעזה ומחרפים את נפשם כדי להחזיר את החטופים, מספיק עם המניפולציה המזוהמת הזו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חסון
    עיני נץ 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא לא כתבת היא פוליטיקאית שמצדדת בימין (זכותה) אבל אין אצלה שמץ אובייקטיביות על המסך. מצטיירת כמשרתת הימין. מוערכת ונערצת על-ידי החלק הימני והפוך בחלק השמאלי.
    סגור
  • 4.
    שמלאנים שהם עדר של כבשים
    נירה ממגדלים 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איילה צודקת!!
    סגור
  • 3.
    איילה חסון
    שולה 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תבורכי על דברייך נגד אופנהיימר, כמעט כל העם מאחורי מה שאמרת.
    סגור
  • 2.
    אלופה!!! כל האמת בלי כחל וסרק!!! (ל"ת)
    שפיות 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    השמאל הפך את נושא החטופים לגועל נפש אחד גדול. (ל"ת)
    השמאל מנכס לעצמו הכל 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור