ויראלי

איילה חסון בטענות קשות: "קיבלתי כמויות שקרים והשמצות"

לדברי חסון: “שי ניצן, פרקליט המדינה הסתיר מבג”ץ ומוועדת האיתור את התיק הפתוח נגד מנדלבליט. (לדוגמה, היועמ”שית היום מתנגדת למינוי של רפ”ק סויסה כי יש תיק פתוח נגדו). בזמנו פניתי לקבל תגובה, קיבלתי כמויות שקרים והשמצות. מנדלבליט מונה ליועמ”ש בכזב וברמיה”.
מערכת ice |  3
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
לאחר שהעיתונאית הוותיקה והמוערכת, מגישת כאן 11 איילה חסון, חשפה את השיחה המביכה בין רעייתו של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר אביחי מנדלבליט ליו”ר לשכת עורכי הדין הקודם אפי נווה, הבלגן סביב שני אנשי המשפטי הלך וגבר.
חסון טענה כי: “שי ניצן, פרקליט המדינה הסתיר מבג”ץ ומוועדת האיתור את התיק הפתוח נגד מנדלבליט. (לדוגמה, היועמ”שית היום מתנגדת למינוי של רפ”ק סויסה כי יש תיק פתוח נגדו). בזמנו פניתי לקבל תגובה, קיבלתי כמויות שקרים והשמצות. מנדלבליט מונה ליועמ”ש בכזב וברמיה”.

אגב, לאחר שבמהדורת חדשות 12 לפני כשבוע חשף העיתונאי עמית סגל את "הקלטות מנדלבליט", וחשף את החפרפרת בוועדה שמינתה אותו והדרך שבה גרם לפרקליטות להגן עליו בבג״צ לכאורה. וגם הוא חושף תמונה אחת מצמררת  שמספרת את סיפור רצח ששת בני הערובה בשבי החמאס ברפיח, גם חסון לא נותרה אדישה.
מגישת כאן 11 איילה חסון החמיאה: "הקלטות מנדלבליט, החשיפה המטלטלת של עמית סגל על אביחי מנדלבליט והקומבינה הרקובה, בלשון המעטה שבה מונה לתפקיד היועמ״ש, אותי לא הפתיעה. חשפתי את התנהלותו הקלוקלת מפרשת הרפז עד פרשת משפטים בושה. בושה של שומר סף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לשקר אין רגליים
    יורם 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רעידת. אדמה פשוט בושה. תפרו. ראש. ממשלה בקומבינה. מטורפת אלק. שומרי. סף אוי. לבושה
    סגור
  • 2.
    השקר הפך לנורמה חיובית. שקר שקר תרדוף.
    אור 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רדפו את נתניהו. נו מיד לבטל כל המשפטים גד נתניהו לנקות את האורוות . סוסים שועטים לדרוס לכלה את האמת. חיים את תפס אותי בגריני.
    סגור
  • 1.
    תגובה
    ברכה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מדינה ברקבון מתקדם. מה שמותר לשמאל אסור לימין. ואחר כך ביבי אשם. מדינה מרקבון מתקדם מה שמותר לשמאל אסור לימין אחר כך ביבי אשם כרגיל תתביישו
    סגור