תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12: "חטפתי התקף חרדה בעבודה"

לכתבת בחדשות 12 שכולכם מכירים יש תדמית רצינית וגם תחום הסיקור שלה בהתאם אך כעת היא חושפת כי במקור תכננה לעבוד בתחום הרכילות: "אני חולת טראש"
מערכת ice | 
צילום pixbay edit ice
כתבת חדשות 12 יונה לייבזון שיתפה כי חטפה התקף חרדה במהלך עבודתה לפני אחד הראיונות המרגשים שהיו לה בקריירה.
לייבזון סיפרה בראיון לשלמור שטרוזמן בפודקאסט "בית הפודיום", כי תמיד חלמה לעבוד בתחום הרכילות. "התדמית שלי בחדשות מאוד שונה מהבן אדם שאני באמת, אבל כאילו אם היית שואלת את החברות שלי מהתיכון, מה אני אעשה שאני אהיה גדולה, אפילו אחרי שהן ידעו שהתקבלתי לגל"צ הן היו אומרות גיא פינס".
 

שטרוזמן, מגישת "ערב טוב עם גיא פינס" בעצמה הופתעה מהתשובה: "קודם כל כי אני חולת טראש. היום אני כבר פחות בעניינים כי מרוב שיש הרבה חדשות אני פחות מוצפת".
בתגובה אמרה לה שטרוזמן כי קינאה בלייבזון בראיון שעשתה עם ארבעה כוכבים גדולים בתעשייה בהוליווד - קוונטין טרנטינו, בראד פיד, ליאונרדו דקפריו ומרגו רובי: "את עשית פה כמה ראיונות, שרק בגלל זה שאת נמצאת פה, אני לא אגיד קיללתי".
לייבזון השיבה כי קיימה ראיון לקראת יציאת סרטם המשותף "היו זמנים בהוליווד" אותו ביים טרנטינו, והיא חוותה חרדה גדולה לקראתו: "ראיינתי את כל הארבעה ביחד, אני הייתי בהתקף חרדה. זה נגיד אני יכולה להגיד לך שיותר מכל מה שעשיתי במקצוע הזה זה הכי מפחיד. אני מתתי מפחד, את לא מבינה איך אני רעדתי לפני הג'נקט הראשון שלי. זה לגמרי לא בקומפרוט זון שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה