ויראלי

ביונסה תחת אש: האם היא ידעה על מעשיו של פי דידי?

במרכז סערת דידי: ביונסה מתמודדת עם ביקורת גוברת על קשריה עם הראפר המואשם בסחר בבני אדם, בעוד שהמעריצים קוראים לה לחשוף את האמת ולנקוט עמדה ברורה מול הפרשיות המטרידות
מערכת ice | 
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
בשל טלטלה גדולה שמקיפה את תעשיית הבידור בעקבות פרשיות סבוכות, אחת הזמרות המפורסמות בעולם, ביונסה, מוצאת את עצמה במרכז תשומת הלב. הראפר פי דידי, חבר קרוב של בעלה ג'יי זי, מואשם בסחר בבני אדם, סחיטה באיומים ושידול לזנות. על פי הדיווחים, דידי היה מארגן מסיבות שנקראו "freak offs" בהן השתתפו אנשים רבים, ובמסגרתן הואשם בהבאת נשים וגברים לעיסוק בזנות תוך כדי אלימות וסמים.
לאחר פשיטות על נכסיו, נתגלו חומרים מזיקים כמו סמים ונשקים, מה שמוביל לסערה גדולה בתעשייה. השם של ביונסה נקשר בפרשה, בעיקר בשל הקשרים הארוכים שלה ושל ג'יי זי עם דידי. ברשתות החברתיות, אנשים החלו להטיל ספק בעמדתה של ביונסה, במיוחד לאחר שצצו שמועות על כך שהיא איבדה מספר עוקבים משמעותי באינסטגרם.
למרות זאת, ביונסה ממשיכה לפרסם תוכן שקשור לעסקיה, כולל המותג החדש שלה לשיער ופרסומות למוצרים שונים. המעריצים שלה החלו להביע זעם, עם קריאות לחקור את הנושא ולדרוש מהאמן המפורסם להוציא את המידע לאור.
אף דמות הוליוודית לא הגיבה עדיין לפרשייה, מה שמוביל לתחושת חוסר ודאות בכל הקשור לעתידם של המעורבים. ביונסה, למרות ההתרחשויות, לא מפסיקה לפעול, והסערה סביבה לא נראית שהיא עומדת להסתיים בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה