בעולם

הלם בעולם המוסיקה: הראפר המפורסם חוטף תביעה נוספת | כל הפרטים

הראפר שון לאב קומבס המכור בשם הבמה שלו "פי דידי" ו-"פאף דדי", עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות תביעה חדשה שהוגשה נגדו על ידי דוגמנית לשעבר. על פי מסמכי התביעה, הראפר אנס אותה כמה פעמים, הכניס אותה להיריון ודרש ממנה לבצע הפלה

מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר ששמו של שון לאב קומבס עלה לכותרות לפני שלושה ימים בעקבות טענתה של טליה גרייבס, אמריקנית שמדווחת על כך שהראפר המפורסם ושומר הראש שלו אנסו אותה בשנת 2001 בהיותה בת 25, מתמודד כעת עם תביעה מאישה אחרת. 
על פי הדיווחים, הראפר והמפיק המוזיקלי המפורסם, אשר זכה בשלושה פרסי גראמי ובשני פרסי VMA, מתמודד עם תביעה חדשה שהגישה נגדו דוגמנית לשעבר מפלורידה. על פי כתב התביעה, אותה אישה מציינת כי שון לאב קומבס אנס אותה כמה פעמים, הכניס אותה להיריון ולאחר מכן דרש ממנה לכאורה לבצע הפלה. בכדי לשמור על פרטיותה, החליטה אותה אישה לכנות את עצמה בכתב התביעה בשם "Jane Doe". 
כידוע, זו לא הפעם הראשונה שמתפרסמות טענות חמורות כאלו נגד הראפר המפורסם. שון "דידי" קומבס נעצר לאחרונה בחשד לסחר במין, סחיטה והובלה לעיסוק בזנות. על פי הדיווח של אתר ynet, הראפר המפורסם עלול להתמודד עם כ-50 תביעות חדשות נגדו. 
בין הטענות המטלטלות שצוינו במסמכי התביעה, נחשף כי קומבס היה מקפיד לכאורה לסמם את הקורבן בכפייה עם קטמין, לשכר אותה, לכפות עליה לקיים יחסי מין עם נשים וגברים.
עוד צוין, כי הראפר המפורסם הפעיל על התובעת לחץ פסיכולוגי ואלימות, דבר שהוביל אותה להיות תלותית בו ולהימנע מדיווח התעללות זו למשטרה ולגורמי רווחה.  כאמור, לפני שלושה ימים נחשף כי שון "דידי" קומבס אנס יחד עם שומר ראשו צעירה בת 25 בשנת 2001 העונה לשם טלייה גרייבס. על פי טענתה, השניים מכרו לכאורה סרטונים שחושפים את מעשה האונס. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה