ויראלי

זוועה בשידור חי - בן רצח את אמו: "היא הייתה מרגיזה אותי"

לאחר שהודה בשידור חי ברצח אימו לורטה לבריני, לורנזו קרבון בן ה-50, נעצר על ידי המשטרה. במהלך שיח עם כתב תוכנית Pomeriggio 5, בן ה-50 הודה במעשיו וציין כי אימו סבלה ממחלת הדמנציה והוא מאס בטיפול בה. לורנזו קרבון: "לא יכולתי לסבול את זה יותר"

מערכת ice | 
לורנזו קרבון (צילום News On Demand OnDemand_News@ (צילום מסך))
לאחר שהודה בשידור חי ברצח אימו לורטה לבריני, לורנזו קרבון, בן ה-50, נעצר. אמו של לורנזו אותרה ללא רוח חיים בביתה בעיר ספנזו די פיוראנו. ביתה ממוקם ליד בולוניה שבצפון איטליה.
על פי הדיווח של The Guardian, אותו גילוי מזעזע התרחש ביום ראשון. לורנזו קרבון, בנה של הנרצחת, גר עמה בבית ובשל העובדה שלא נמצא בזירת הפשע באותו הזמן, הפך לחשוד מרכזי. בן ה-50 שב לזירת הפשע כיממה לאחר שגופתה של אימו אותרה.
במהלך שיח עם כתב תוכנית Pomeriggio 5, פאביו ג'ופרידה, הודה לורנזו במעשיו. לדבריו, אימו לורטה לבריני לקתה במחלת הדמנציה במשך שנים והוא מאס בטיפול בה, דבר שהוביל למעשה המזעזע שביצע. "לא יכולתי לסבול את זה יותר. כל כמה זמן היא הייתה מרגיזה אותי בגלל שהייתה נוהגת לחזור על דבריה". 
 
בהמשך השיח עם פאביו ג'ופרידה, כתב תוכנית Pomeriggio, הודה בן ה-50 במעשיו ואמר: "חנקתי אותה, לא יודע למה עשיתי את זה". לדבריו, הוא ניסה לרצוח את אימו במספר דרכים שונות עד שלבסוף הוא הצליח לבצע את אותו מעשה מטלטל ומזעזע באמצעות שרוך.
על פי הדיווח, המשטרה חיפשה אחר לורנזו קרבון מיום ראשון, כאשר אותה גופתה של לורטה לווריני במיטה על ידי בתה. קרבון סיפר כי הוא ברח לפאבולו, עיירה סמוכה לספנזו די פיוראנו, שם הוא הסתובב ברחובות לפני שחזר לבית שבו התגורר עם אימו. מיד לאחר שהודיע קרבון כי הוא ביצע את הרצח, מיהר העיתונאי להתקשר למשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה