בעולם

נרצחה באכזריות: גופת הצעירה בותרה ל-50 חתיכות ואוחסנה במקרר

גופתה של מהלקשמי, תושבת העיר בנגלורו, אותרה במקרר המצוי בדירתה. המשטרה מצאה את גופתה, לאחר שאנשים המתגוררים בקרבת המקום, הבחינו בריח רע שנידף מדירתה. קציני המשטרה הזדעזעו לגלות כי גופת הקורבן בותרה ל-50 חתיכות
מערכת ice | 
מקרר (צילום freepik)
טרגדיה בהודו: גופתה של מהלקשמי, תושבת העיר בנגלורו, אותרה במקרר שבדירתה. הקורבן, היא אם לילד יחיד בן 4. הסיפור המטלטל החל ב-21 בספטמבר, לאחר שמספר אנשים שמתגוררים באזור מגוריה של הקורבן, הבחינו בריח רע שנידף מדירתה וקראו למשטרה
לאחר שקציני המשטרה הגיעו למקום והחלו לחקור, הם קיבלו מבעל הדירה את מספר הטלפון של בני משפחת הקורבן. בני המשפחה הגיעו לדירה יחד עם המשטרה והם נחרדו לגלות חלקי גופות חתוכים המאוחסנים במקרר. 
על פי הדיווח של אתר החדשות Her Zindagi, בעקבות אותו ממצא מזעזע ומטלטל, רשויות החוק בהודו פתחו בחקירת רצח.  עוד נודע, כי הגופה של הקורבן בת ה-29, נמצאה על ידי קציני המשטרה כשהיא מבותרת בערך ל-50 חלקים. 
על פי הדיווחים, המשטרה וצוות ה-FSL, אשר היו אחראים על ניתוח זירת הפשע, אתרו טלפון נייד של מהלקשמי. על פי הערכת המשטרה, המכשיר הסלולרי נכבה כבר ב-2 בספטמבר. לצד חלקי הגופה המפורקים ולראיות האלקטרוניות שנמצאו מזירת הפשע, גורמים המעורבים בחקירת האירוע המטלטל מציינים כי זה חשוד שבת ה-29 נרצחה כאשר חלקי גופה קוצצו בבית לפני שנדחסו למקרר. 
על פי ממצאי החקירה, הנרצחת עבדה בקניון והתגוררה בשכירות במהלך חמשת החודשים האחרונים. בת ה-29 במקור מנפאל והיא הייתה נשואה במשך חמש שנים לגבר אשר עימו הביאה ילד משותף, כיום, הוא בן ארבע. על פי המשטרה, בעקבות בעיות בחיי הנישואים, בת ה-29 עזבה את בעלה ועברה לגור לבד בבנגלורו. 
מדיווח של India Today, עולה כי בעלה לשעבר טען שאשתו נמצאת במערכת יחסים עם אשרף, גבר מאוטאראקהנד. עוד טוען בן זוגה לשעבר של בת ה-29, כי נאסר עליו להיכנס לבנגלורו לאחר שאשרף הגיד נגדו תלונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה