בעולם

מזעזע: בת 6 נרצחה על ידי הוריה לאחר שהרטיבה במיטה

בני זוג מטקסס הורשעו ברצח של בתם אריאנה רוז באטל בת ה-6. בעקבות אותו מעשה מזעזע, השניים נידונו למאסר עולם. על פי ממצאי החקירה, ג'סיקה בונדרן הכתה את בתה החורגת עד מוות זאת בגלל שנהגה להרטיב במיטתה

מערכת ice | 
התעללות בילדים- אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טרגדיה בארה"ב: בני זוג מטקסס הורשעו ברצח של בתם אריאנה רוז באטל בת ה-6. על פי הדיווח של אתר החדשות The Miror, השניים נידונו למאסר עולם בעקבות אותו מעשה מחריד ומזעזע שביצעו בבת ה-6.
על פי ממצאי החקירה, ג'סיקה בונדרן, הכתה את בתה החורגת עד מוות זאת בגלל שנהגה להרטיב במיטתה. על אף שאותה פרשה מטלטלת פורסמה כבר בשנת 2020, אמש (שני) דווח כי בני הזוג המורשעים בביצוע העבירה, נידונו למאסר עולם. 
אם נחזור אחורה לשנת 2020, כלי התקשורת דיווחו כי לאחר שהאם החורגת הבחינה שאריאנה רוז באטל הפסיקה לנשום, מיהרה בת ה-40 להזעיק כוחות רפואה לביתה. לאחר שהמשטרה המקומית הגיעה לבית של בונדרן, הם הזדעזעו לגלות כי בת ה-6 שכובה על רצפה, עטופה בסדין כשהיא ללא רוח חיים.
בצער רב, נקבע מותה של הילדה הקטנה במקום וחקירה החלה להיפתח בנושא. על פי טענת האם החורגת, בת ה-6 נפלה מהמדרגות בבית לאחר שהיא השכיבה אותה לישון. על אף שג'סיקה בונדרן ניסתה להכחיש את מעשיה, הבלשים החלו לחשוד באם החורגת לאחר שהבחינו במספר סימני אלימות על גופה של בת ה-6. 
אירועים מצערים אלו מתרחשים לא פעם בארה"ב. כזכור, בשבוע שעבר דווח כי ילדה כבת 10 נמצאה ללא רוח חיים מתחת לביתה אשר ממוקם ברובע הברונקס בניו יורק. לפי הדיווח של אתר CBS NEWS, בטרם נפלה בת ה-10 מבניין המגורים, התווכחה הילדה עם אמה בנוגע לשימוש במכשיר האייפד. על פי ממצאי הדו"ח, האם טוענת כי לאחר שחזרה הביתה מתור לרופא, היא הבחינה בבתה שרועה בחצר בניין המגורים כשהיא ללא רוח חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה