עסקי ספורט

טלטלה בכדורגל הישראלי: שחקנים הודו שמכרו משחקים בהוראת היו"ר

בתום חקירה סמויה של מספר חודשים, ההתאחדות לכדורגל הגישה כתבי אישום נגד מספר שחקנים בקבוצת  מכבי צעירי אום אל פאחם מליגה א' צפון, זאת בחשד להטיית ומכירת משחקים במהלך העונה החולפת, אחרי שאלה הודו בכך
מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock)
טלטלה ענקית נחתה היום (רביעי) על הכדורגל הישראלי, זאת לאחר שנודע כי ההתאחדות לכדורגל הגישה כתבי אישום לבית הדין כנגד שחקנים ויושב ראש המועדון של מכבי צעירי אום אל פאחם מליגה א' צפון, זאת בחשד להטיית ומכירת משחקים במהלך העונה החולפת, אחרי שאלה הודו על כך. בהמשך, ההתאחדות לכדורגל גם תגיש תלונה במשטרה.
על פי "ערוץ הספורט", נושא נחקר מזה חודשים ארוכים בהתאחדות לכדורגל באמצעות משרד "מור חקירות". כעת, הוגש כתב אישום נגד  קבוצת מכבי צעירי אום אל פאחם מליגה א' צפון ויושב הראש שלה, פאדי מחמיד, כמו גם נגד מספר שחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, המייחס להם כאמור עבירות לכאורה של הטיית משחקים וחוזים כפולים במהלך עונת המשחקים הקודמת.
כתב האישום מתבסס על ראיות ועדויות של שחקנים מהקבוצה, במסגרתו הם הודו כי קיבלו כסף לכאורה עבור חוסר מאמץ במשחק, לתת לקבוצה היריבה לנצח, ובמקרים מסוימים אף לנסות ולשמור על אותה תוצאה. הוגשה בקשה להשהות את כל המעורבים מפעילות כלשהי בכדורגל הישראלי.
ההתאחדות לכדורגל בישראל מתכננת ללכת עד הסוף ולהיכנס בכל המעורבים בפרשה. היא דורשת להשית עונש חסר תקדים של סגירת הקבוצה לאלתר, ובנוסף להרחיק לצמיתות את השחקנים ששמם מופיע בכתב האישום, בלי קשר לתלונה אותה תגיש למשטרת ישראל בנושא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה