ויראלי

כוכב הריאליטי מאושר: בן ראשון לאחר ההפלה באודישנים

ברקע אזעקות בלתי פוסקות ומטחי רקטות המשוגרים מלבנון לעבר העמק ואזור עפולה, בבית החולים בעיר נולד לו בנו הראשון של הכוכב ופיינליסט "הכוכב הבא", דור שמעון. כזכור, במהלך האודישנים חשף את ההפלה שעברו, כאשר במהלך הצילומים התברר להם שהם בהריון
מערכת ice | 
דור שמעון (צילום יח"צ)
הזמר שהגיע לגמר של הפורמט הטלוויזיוני "הכוכב הבא", דור שמעון, חוגג היום (שלישי) בהתרגשות ענקית את לידתו של בנו הראשון, שבא לעולם לאחר שתי בנות. שמעון התייחס לאירוע המרגש ברשתות החברתיות ושיתף את ההרגשה לאחר הלידה, כמו גם את האתגר שמגיע כאשר נאלצים ללדת תחת אזעקות ושיגורי טילים על ידי חיזבאללה מלבנון.
כאמור, לשמעון ואשתו גל אשר הרחיבו את התא המשפחתי והביאו את בנם הראשון לעולם בבית החולים ״העמק״ בעפולה, הייתה לידה לא פשוטה תחת הלחץ שמגיע עם שמיעת האזעקה והציפייה לרעש הפיצוץ המתקרב.
פיינליסט ה"כוכב הבא" דור שמעון התייחס לאירוע המרגש וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בשבח והודיה לה׳ נולד לנו בן זכר בהתרגשות ענקית אח לעופרי וליאור. היתה לידה מאתגרת תחת אזעקות וטילים לראשונה בבית חולים העמק עפולה".
"מפחיד ומלא חששות להביא חיים חדשים לעולם בימים המשוגעים האלה, אבל זוהי החובה שלנו באים עלינו לכלותינו אלפי שנים אבל אף אחד לא יצליח, תודה לך אישתי את מלכה אמיתית ותודה לצוות הרפואי. שנדע בשורות טובות וימים שמחים ומאושרים אמן". הוסיף פיינליסט הכוכב הבא.
כזכור, במהלך התוכנית צפינו כיצד חשפו הזוג כי במהלך האודישנים הם נאלצו לעבור הפלה ועם תחילת הצילומים, הגיעה אליהם בשורת הענק המרגשת, בה גילו שהם בהריון נוסף, שהסתיים היום עם הלידה המרגשת.

 
בתוכנית האחרונה שהביאה את העונה המרגשת של "הכוכב הבא" לסיומה, דור שמעון הפסיד בגמר שאותו קטפה הזמרת הענקית שייצגה אותנו באירוויזיון עם השיר המרגש "hurricane", עדן גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה