ויראלי

מסיבת חתונה נוצצת: הזמרים הגדולים בישראל מתאחדים באירוע מיוחד

שרק ובת זוגתו שקד ביתן חגגו אמש (שני) את אהבתם באירוע נוצץ בלב ראשון לציון, עם 600 אורחים מהתעשייה, הופעות חיות של כוכבים גדולים ואורחים מהתעשייה ובתוכם עומר אדם שמלווה את הדרך המוזיקלית של שרק
מערכת ice |  1
חתונה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
אמש (שני) הזמר שי הורוביץ, המוכר בכינוי "שרק", עמד מתחת לחופה עם בחירת ליבו, שקד ביתן, במתחם LAGO בראשון לציון. האירוע הנוצץ משך אליו כ-600 אורחים, בהם הכוכבים הגדולים של המוזיקה הישראלית. בין המוזמנים נמצאת משפחת אדם, הכוללת את עומר יחד עם בת זוגתו יעל שלביה, גל, רואי ואימם שרון. גם הזוג הטרי נסרין קדרי ורום שמיר שהתחתנו באותו האולם היו שם. גם אלה לי להב ונס וסטילה השתתפו גם בחגיגה, סבנימינאל, רותם כהן, לירן דנינו ואפילו כוכב האח הגדול אלעד צפני.
החתונה התנהלה באווירה חגיגית ומסמלת את תחילת פרק הנישואים של השניים. שרק הציע לשקד נישואים רק בחודש יוני האחרון. במהלך הערב עלו לבמה שלושה זמרים: אוריה, נטע ברזילי ומוש בן ארי.
 

שרק, שעובד כראפר כבר למעלה מעשור, פרץ לתודעה הציבורית עם השיר "סטלות" לפני כשנתיים. כיום הוא חתום בחברת ההפקה של עומר אדם, ומופיע לצידו מול קהלים של אלפני מעריצים. החתונה, המלאה בכוכבים ובתחושת חגיגה מסמלת את תחילתה של דרך עבור שרק ושקד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הייתה הופעה של אודיה ומוש בן ארי
    מישהו שהיה בחתונה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל כן היו הרבה הופעות אחרות
    סגור