ויראלי

עומר אדם חוזר בתשובה מלאה? המפגש המרגש של הזמר עם הרב המקובל

הזמר האהוב עומר אדם, המקורב לדת ולמסורת היהודית, ערך שיעור תורה וסליחות בביתו במשמר השבעה, שם התארח הרב המקובל שניר גואטה. צפו בתיעוד
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך אינסטגרם)
הזמר האהוב עומר אדם, המקורב לדת ולמסורת היהודית, ערך אמש (שבת) שיעור תורה וסליחות בביתו במשמר השבעה, שם חגג עם עשרות חברים ואורחים רגע לפני ראש השנה.
בתפקיד הרב היה מזכה הרבים הרב שניר גואטה, על החלק המוזיקלי הופקדו הזמרים: מוטי שטיינמץ ומידד טסה. אדם אף העלה מספר סטורים לחשבון האינסטגרם שלו מהערב המרגש, כשבאחד מהם צירף קטע מתוך שיר וכתב ברקע: "תפילה לשמירה ושחרור החטופים בעזרת השם".
 

כידוע, עומר אדם הודיע לאחרונה כי הוא חוזר להיכל מנורה תל אביב, למופע נוסף ב-17.9, אבל אם בניתם על להשיג כרטיס דרך האתר, תנסו שנית. בתוך דקות התחילה הסתערות חסרת תקדים שתוך דקות הפכה לרשימת המתנה של עשרות אלפי מעריצים.
על אף שהמחירים מתחילים מ-199 שקל למקומות הזולים ויותר ומגיעים עד 499 שקל למקומות הטובים יותר, ההסתערות הביאה לכך שהמכירה שהתחילה ב-12:00 הייתה סולד אאוט תוך דקות ספורות.
גם המופע השני שנקבע ל-18.9 הפך מיד לסולדאאוט ובכל זאת נכון לשעה 12:50 היו יותר מ-70 אלף ממתינים בתור לכרטיס, נותר רק לברר כמה עוד הופעות יפתח הזמר כדי לענות על הביקוש המטורף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה