שיווק ופרסום

נחשף: הזמרת האיקונית תככב בקמפיין חדש למותג הג'ינסים האהוב בעולם

אחרי שמועות של שבוע, מותג האופנה ליווי'ס חשף את הקמפיין החדש בכיכובה של ביונסה. הקמפיין יעניק טוויסט מודרני לכמה מהפרסומות האיקוניות של המותג
שרון בירקמן | 
ביונסה (צילום shutterstock, יוטיוב/ Beyonc?)
מותג האופנה ליווי'ס השיק אתמול את הקמפיין "REIMAGINE" בכיכובה של ביונסה. הקמפיין קושר את הזהות המותגית ארוכת השנים שלו עם אייקון האופנה והמוזיקה. הציפייה לקמפיין המשותף התגברה כשליווי'ס הבטיחה בשבוע שעבר "פרק חדש" באינסטגרם עם סילואטה שהזכירה את ביונסה ולאחר שהזמרת כבר שחררה שיר בשם "LEVII'S JEANS" מתוך האלבום "COWBOY CARTER".
הקמפיין בוחן מחדש לוקים קלאסיים של ליווי'ס ומורכב מסדרת פרקים המציגים פרשנויות מחודשות לכמה מהפרסומות האיקוניות של מותג הג'ינסים. הסרטון הראשון שואב את ההשראה מהפרסומת "Launderette" מ-1985, שהחזירה את הלהיט "I Heard It Through the Grapevine" לראש מצעד הבילבורד.
 
הקמפיין החל בהקרנות דיגיטליות ביעדים נבחרים כמו סן פרנסיסקו, יוסטון, שיקגו, ניו יורק, אטלנטה, פריז, לונדון וברלין. הוא יכלול פרסומות טלוויזיה, פרסום חוצות, תוכן דיגיטלי, רשתות חברתיות, הדפסות, פעילות מיתוגית ומוצרים בלעדיים.

"המותג ליווי'ס היה ויהיה תמיד המדים הבלתי רשמיים של אלה שמתקדמים לעבר עתיד טוב יותר. אנו מאמינים שחלק מרכזי מכך הוא לשבור ולבנות את קודי התרבות שוב ושוב", אמר קני מיטשל, מנהל השיווק הגלובלי של המותג ליווי'ס. הקמפיין נועד לקדם את דגמי הנשים של ליווי'ס כמותג הלייפסטייל-דנים המוביל.
ליווי'ס דיווחה על עלייה של 8% בהכנסות נטו ברבעון השני, עם עלייה של 17% במדינות אמריקה. נשיאת החברה והמנכ"לית מישל גאס ייחסה את הצמיחה, חלקית, לעוצמת המותג ומעמדו בתרבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה