רכילות עסקית

הפרסומת שמשגעת את העולם: ביונסה וטיילור סוויפט משתפות פעולה?

מותג האופנה האמריקני של המעצב אלכסנדר וונג מפתיע עם קמפיין יצירתי, עבורו נשכרו שירותיהן של ארבע כפילות של כוכבות מהשורה הראשונה: טיילור סוויפט, ביונסה, אריאנה גרנדה וקיילי ג'נר 
רוני שיינר |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
בית האופנה האמריקני של המעצב אלכסנדר וונג ליהק כפילות של ביונסה, טיילור סוויפט, אריאנה גרנדה וקיילי ג'נר, לקמפיין החדש שלו המפרסם את תיק Ricco. באמצעות יוזמה יצירתית זו, חסך בית האופנה מיליונים ועדיין הביא לפרסומת ויראלית, המסוקרת ומעוררת עניין ברחבי העולם.

המציגות הנן מתחזות. (אלכסנדר וונג)
בקמפיין הנוכחי, מציגות המשתתפות פורמט קלאסי בו משתמשות משפיעניות ברחבי העולם, כשהן פותחות את האריזה וחושפות בפני הצופים את התיק מזוויות שונות. מהלך אסטרטגי זה מציג את הכישרון של וואנג לשלב בין אופנה עילית לתרבות הפופ.
בסרטון מופיע הכיתוב "100 אחוז אותנטי", כאשר האירוניה היא שאותן סלבריטאיות המציגות את התיק, הן למעשה מתחזות. תיק Ricco עצמו, זמין בשני גדלים ונמכר החל מ-$850.
 
הפרסומת המדוברת לתיק Ricco
ובינתיים אצלנו בארץ, מי שנבחר להוביל קמפיין פרסומי זהו השחקן משה איבגי, שלוהק לקמפיין ראשון בכיכובו מאז שוחרר ממאסר בגין מעשים מגונים והטרדה מינית: השחקן חוזר לדמותו מהסדרה "הבורר" ומפרסם בימים אלה חברת הלוואות. יוצר הסדרה יצא בעבר בפומבי כנגד איבגי: "אמרתי לו: 'תהיה גבר, תודה באשמה, תתנצל בפני הנשים ותלך לטיפול'. הוא הלך במקום זה לעורכי דין"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכפילה של טיילור סוויפט נראית בול כמוה! (ל"ת)
    מגניב 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור