תרבות ופנאי

טיילור סוויפט הוכתרה כאמן השנה, איזה פרס קטפה ביונסה?

טקס פרסי המוזיקה הגדול של iHeartRadio הסתיים בלוס אנג'לס עם לא מעט שמות נוצצים שחזרו הביתה עם הפרסים הגדולים. דווקא טיילור סוויפט עם הפרס היוקרתי לא נכחה בטקס
שירה יום טוב | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
טקס פרסי המוזיקה הגדול בעולם של iHeartRadio, התקיים אמש (שני) בלוס אנג'לס עם זוכים נוצצים בקטגוריות השונות שהוכרזו לפני שלוש שעות.
פרס אמן השנה ניתן לטיילור סוויפט שקיבלה לצידו גם את פרס סיבוב ההופעות של השנה, ונזכיר כי מדובר בסיבוב ההופעות המכניס ביותר בהיסטוריה שהגיע לכותרות גם בשל מענקים שחילקה לנהגי צי ההובלות שליוו את הטור. למרות הפרסים הוקרתיים, סוויפט עצמה לא נכחה בטקס ושלחה נאום זכייה מצולם, זאת אחרי שגם בטקס גלובוס הזהב השנה נעלמה במהלך האירוע.
שיר הפופ של השנה הוא Flowers של מיילי סיירוס. את פרס האייקון קטפה שר ודרייק זכה בפרס אמן ההיפ הופ של השנה. calm down של סלינה גומז וראמה זכה בפרס שיתוף הפעולה הטוב ביותר של השנה ותגלית השנה בהיפ הופ הוענקה לאייס ספייס. SZA זכתה בשיר השנה בזכות שירה בקיל ביל וגם בפרסי האמן ואלבום השנה בקטגוריית R&B
אחת הכוכבות הבולטות ביותר בטקס היתה דווקא ביונסה שקיבלה מסטיבי וונדר את פרס החדשנות שמוענק מדי שנה לאמנים בעלי השפעה מיוחד ועקבית בתרבות הפופ. ביונסה ריגשה את הקהל בספיץ' תודות בעקבות הזכיה והודתה לקרוביה: "תודה לבעלי הסלע שלי ולילדים שלי שהם השראה בשבילי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה