ויראלי

לחוצים למכור: קיילי ג'נר וטראוויס סקוט מורידים משמעותית את מחיר האחוזה

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט, שנפרדו בינואר בשנה שעברה, לא הצליחו למכור את אחוזתם בקליפורניה. ביתם מפורסם כעת שוב, אחרי הורדה משמעותית במחיר. אז כמה זה יעלה לכם?
רוני שיינר | 
קיילי וטראוויס (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית ואושיית הרשת קיילי ג'נר (26) ובן זוגה לשעבר, הראפר טראוויס סקוט (32), מעמידים את ביתם המשותף למכירה שוב, הפעם עם הורדה משמעותית במחיר.   
ביתם של השניים, שנפרדו בינואר בשנה שעברה לאחר חמש שנות זוגיות, ממוקם בשכונת בברלי הילס בלוס אנג'לס וכולל שבעה חדרי שינה ו-11 חדרי רחצה. לפי מתווך מקומי, הבית חזר לשוק מחדש, תמורת 17,995 מיליון דולר.  

"במיקום נוח במרחק של רגעים מקניות, אוכל ובידור ברמה עולמית, אחוזה יוצאת דופן זו מגלמת את התגלמות החיים היוקרתיים באחת השכונות הנחשקות ביותר של לוס אנג'לס. אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את פסגת חיי היוקרה", נכתב במודעה.  
הבית יצא למכירה לראשונה באוקטובר 2022, תמורת 21.9 מיליון דולר. הוא יצא שוב לשוק באפריל 2023 תמורת 19.9 מיליון דולר, אך הוסר מן הרשימות חמישה חודשים לאחר מכן. 
בני הזוג לשעבר רכשו את הבית תמורת 13.5 מיליון דולר באוקטובר 2018, חודשים לאחר הולדת בתם, סטורמי. ילדם השני, אייר, נולד בפברואר 2022.
"כאשר רכשו את הבית הם קיבלו עסקה טובה, מכיוון שהבית היה בשוק במשך שנה וחצי", מסר מקורב לזוג והוסיף: "קיילי היא אשת עסקים ומנהלת משא ומתן קשוחה. היא רצתה את הבית וקיבלה עבורו מחיר טוב. הם קנו אותו בעיקר כהשקעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה