ויראלי

טיילור סוויפט בהלם: אלפי מעריצים לוחצים על הזמרת לתמוך בצד הפלסטיני

בעקבות התקיפות בפריח, ההאשטאגים #AllEyesOnRafah ו-#SwiftiesFor Palestine שברו את הרשת החברתית, כשאלפי מעריצים של סוויפט דוחקים את הזמרת לפינה לבחור צד ספציפי ולבחור אותו עכשיו
מערכת ice |  2
טיילור סוויפט (צילום אינסטגרם/ טיילור סוויפט)
תנועת "#SwiftiesForPalestine" צברה אחיזה משמעותית בפלטפורמות המדיה החברתית, כאשר אלפי מעריצים קראו לסוויפט להפסיק לשתוק ולהשתמש בקולה ובכוחה כדי להתבטא נגד הפרות זכויות האדם בעזה. ההאשטג שצבר תאוצה מגיע מגיע לאחר שאמנים וסלבריטאים רבים התבטאו על המשבר ההומניטרי , בעוד שרבים מתמודדים עם ביקורת על שתיקתם:  השמות כוללים את דרייק, ג'סטין ביבר, ביונסה, ניקי מינאז', דוויין ג'ונסון וקיילי ג'נר.
על פי דיווחים, סוויפט איבדה למעלה מ-200,000 עוקבים בחשבונות שלה, בשל שתיקתה לתקיפה הקשה של חמאס בישראל. 
חלק מהמעריצים של סוויפט מרגישים מאוכזבים מהעובדה שהאלילה שלהם לא התבטאה, למרות כמה מפורסמים אחרים, כולל אריאנה גרנדה וג'יג'י חדיד ודואה ליפה שהוסיפו את שמותיהם למכתב של אמנים להפסקת אש שהופנה לג'ו ביידן בשנה שעברה. 
"זה קשור לחיים ולצדק - אם היא יכולה לגייס את כולנו להצביע, יש לה את הכוח לדבר על אי צדק", כתב משתמש TikTok אחד הדוגל בחסימה והפסקת מעקב אחרי סוויפט. עוד משתמש פרסם: "אני אוהב את טיילור אבל היא צריכה להשתפר. היא לא יכולה פשוט להתעלם ממה שקורה בפלסטין. זה לא פוליטי, זה הומניטרי".
 
בנוסף, אם רציתם לטוס להופעה של הזמרת המוצלחת, כדאי לקחת בחשבון, כי חלק מהמפגינים משתמשים בסיבוב ההופעות של הזמרת "Eras", באירופה, כפלטפורמה להפגין ולתמוך בפלסטין. אותם מעריצים שהיו מגיעים עם כיתוב "13" על כף היד, כי סוויפט מאוד אוהבת את המספר, התחילו להגיע עם ציור של אבטיח במקום המספר, מה שמראה על זה שגם ההופעות של סוויפט, הפכו מאסקפיזם ובילוי ללא אג'נדות ללחץ פוליטי לבחור צד. "אם אתה הולך להופעה, תגיעו עם צמידי פלסטין, או דגל פלסטין ופוסטרים. אנחנו חייבים לשמור על פלסטין ולעודד את טיילור לדבר", כתב מעריץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צבועים
    . 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשארה"ב נלחמה בטאליבן ובדעאש הרבה יותר אזרחים מתו ביחס לכמות הטרוריסטים מאשר במלחמה בעזה בה אנחנו מנסים כמה שאפשר למנוע פגיעה באזרחים. במלחמות בתימן ובסוריה מאות אלפים של אזרחים נרצחו. ואף אחד בעולם לא עשה כזה קמפיין עולמי גדול. אבל כשאנחנו מנהלים מלחמת קיום נגד ארגון שהצהיר שימשיך לעשות את 7.10 עד שכולנו נמות, פתאום כל העולם מזדעק.
    סגור
  • 1.
    אם היא אוהבת את המספר 13
    יש בזה משהו 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגויים 13 מספר רע. ליהודים 13 מספר טוב (בר מצווה, י"ג מידות של רחמים, י"ג עיקרי האמונה).
    סגור