ויראלי

אריאנה גרנדה חתמה על עצומה הקוראת להפסקת אש בעזה

אריאנה גרנדה חתמה על מכתב פתוח לנשיא ארצות הברית, הדורש הפסקת אש מיידית בין ישראל לעזה. בכך, הצטרפה גרנדה לאמנים נוספים שחתמו על המכתב, ביניהם ג'ניפר לופז, בן אפלק ודרייק 
רוני שיינר | 
אריאנה גרנדה (צילום The Voice, יוטיוב)
כוכבת הפופ אריאנה גרנדה (30) חתמה על מכתב פתוח המיועד לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, עליו חתמה רשימה של ידוענים, ביניהם ג'ניפר לופז, בן אפלק והראפר היהודי-קנדי דרייק, הדורש הפסקת אש מיידית בין ישראל לעזה. במכתב אמנם מוזכרים החטופים, והוא קורא להפסקת אש כדי למנוע הרג נוסף בשני הצדדים, אך הניסוח נוטה בברור לצד הפלסטיני ודרוש להפסיק את הפצצת עזה.
החתימה של גרנדה על העצומה מגיעה שבוע לאחר נוכחותה בנשף המט גאלה בניו יורק, שמחוצה לו התקיימו הפגנות ענק פרו- פלסטיניות. יש הטוענים כי זוהי דרכה להשיב לביקורת על השתתפותה באירוע.   
בנוסף לחתימה על המכתב, גרנדה גם הביעה תמיכה כשסימנה "לייק" בפוסט ששיתף השחקן האמריקאי מארק רפאלו בפני 20 מיליון עוקביו, בו נכתב: "מתקפת הצבא הישראלי על רפיח מעמידה 1.3 מיליון פלסטינים ביניהם 600,000 ילדים בסכנה קטסטרופלית. אנחנו צריכים הפסקת אש קבועה עכשיו- לא הפסקה או הפסקת אש זמנית. ההרג חייב להיפסק". 
עוד נכתב בפוסט: "אין שום דבר שמצדיק הרג ילדים בעזה או בכל מקום. הנשיא ביידן והמנהיגים הנבחרים שלנו חייבים לפעול עכשיו כדי להציל חיים ולהניע אותנו לעבר עתיד המושרש בחופש, צדק, עבוד ושלום לכל האנשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה