כסף וצרכנות

תל אביב נגד הקורקינטים: "מי שלא תעמוד בכללים, לא תהיה"

רון חולדאי בישר על הפסקת פעילות TIER והבהיר: "הכללים הם: מניעת רכיבה של קטינים על ידי תהליכי זיהוי דיגיטליים, זמינות בכל העיר, לפחות 75 אחוזים מהכלים חייבים בקסדות
מערכת ice | 
קורקינטים של Tier (צילום יח"צ)
TIER הופכת לחברת הקורקינטים הראשונה שעוזבת את ישראל. בקרוב היא עתידה להפסיק את פעילותה ברחבי תל אביב ובארץ בכלל, החברה הגרמנית תאסוף את כלי מהעיר ללא הפסקה כבר בחודש הנוכחי ויש לכך הסבר.
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי פרסם בפייסבוק: "הפסקנו את עבודתה של חברת TIER שמפעילה שירותי השכרת קורקינטים ברחבי העיר, זאת לאחר שהבהרנו באופן ברור לה ולכלל החברות – מי שלא תעמוד בכללים לא תפעל פה. הכללים הם: מניעת רכיבה של קטינים על ידי תהליכי זיהוי דיגיטליים, זמינות בכל העיר, לפחות 75 אחוזים מהכלים חייבים בקסדות".

עוד כתב: "חיוב החברה להעביר את פרטי המשתמשים שביצעו עבירות תנועה ועוד... לאחר שימוע שני לחברת TIER נאלצנו להפסיק את עבודתם. הם מצידם הודיעו על כוונתם לעזוב. לא נתפשר על הסדר ציבורי ובטיחות משתמשי הדרך!
החברה הגרמנית עצמה מסרה: "בישראל קיימת תופעה רחבה של גניבת כלים, בהיקפים שלא נתקלנו כמותם באף מקום אחר בעולם בו אנו פועלים. בשל כך הוחלט כי לעת עתה TIER תעזוב את תל אביב וישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה