בארץ

בן גביר נגד מצ''ח: "לא מכירים מי אויב ומי אוהב"

השר בן גביר התבטא כנגד פתיחת החקירה נגד חיילי  צהה''ל בגין מות מחבל חיזבאללה שנלכד בלבנון "לצערי יש גורמים בצה"ל שעדיין לא מכירים מי אויב ומי אוהב"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר שפורסם כי נפתחה חקירה על ידי המשטרה הצבאית כנגד חיילי צה''ל בעקבות כך שמחבל חיזבאללה שנתפס במהלך פעילות בלבנון נמצא מת, על פי החשדות כאשר הוא נעצר ללא פציעה משמעותית, ומת רק לאחר מכן במהלך המעצר. מחר (ראשון) ייחקר המצ''ח בפעם הראשונה החשוד המרכזי, שהינו לוחם מילואים. בעקבות כך, השר לבטחון פנים איתמר בן גביר הגיב על העניין בזעם.
בדבריו, אמר השר בן גביר "לצערי יש גורמים בצה"ל שעדיין לא מכירים מי אויב ומי אוהב, פתיחה בחקירה בעקבות מות מחבל חיזבאללה שנלכד בידי צה"ל טרם ביצע רצח וטבח ביהודים - זו בושה וחרפה! החיילים הגיבורים שלנו שמחרפים נפשם למען ביטחונם של אזרחי ישראל, ראויים לכל הגיבוי והתמיכה".
כמו כן, מוקדם יותר אמר השר בן גביר על נסיון ההתנקשות בנתניהו באמצעות כטב''ם החיזבאללה "ברצוני לחזק את רה"מ ומשפחתו על נסיון הפגיעה הבוקר בביתו - אַל תִּירָא וְאַל תֵּחַת! יחד נמשיך להכות באויב שוק על ירך. עם ישראל כולו עומד מאחוריך, אל תרפה עד הניצחון המוחלט בעזה, בלבנון וביהודה ושומרון ועד החזרת כל חטופינו הביתה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה