בארץ

גניבה בתוך משפחתו של בן גביר: איך המשטרה טיפלה בנושא?

פעולה ממוקדת של משטרת באר שבע הביאה למעצר שני חשודים בפריצות לרכבים, כולל כרטיס אשראי שנגנב מבני משפחת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כחלק ממאבק נגד פשיעה בעיר
מערכת ice |  1
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
בפעולה ממוקדת של משטרת באר שבע, נעצרו שני חשודים, קטין ובגיר, בחשד לפריצות לרכבים בשכונה ג’ בעיר. המעצר התבצע לאחר דיווח על פעילות חשודה סמוך לכלי רכב, כאשר השוטרים תפסו את החשודים עם כלי פריצה וכרטיס אשראי שנגנב.
כרטיס האשראי שנמצא ברשותם נלקח ממכונית של אחד מבני משפחתו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ונתונים מראים כי נעשו בו עסקאות חיוב לאחר הגניבה. המהלך הזה הוא חלק ממאבק רחב היקף של המשטרה נגד פשיעה חמורה ועבירות רכוש בבאר שבע, בהובלת מפכ”ל המשטרה, דני לוי, ומפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן.

צילום: דוברות המשטרה
המשטרה מקדמת אכיפה מוגברת על מנת להיאבק בפשיעה ולשמור על ביטחונם של התושבים. השר בן גביר שיבח את פעולתה המהירה והנחושה של המשטרה, המדגימה מחויבות עמוקה למאבק בפשיעה ובאלימות. החשודים יובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, שם תתבקש הארכת מעצרם על סמך הראיות שיאספו.
 
צילום: דוברות המשטרה
מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ שלומי דראי : "עם קבלת הדיווח אודות האירוע פעלו שוטרי התחנה באופן ממוקד במטרה לאתר את מבצעי העבירה. מעצרם של העבריינים תחת סורג ובריח מוביל להמשך המגמה בירידה בפשיעה בעיר ובכך מחזק את ביטחון התושבים"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משטרת ישראל?אני תוההאם הפורצים היו יהודים חושי כיפה (ל"ת)
    יצחק רבין ד״ש לנגביר 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור