בארץ

"לא ירתיע אותנו": נתניהו מגיב לנסיון ההתנקשות בו

רה''מ נתניהו הגיב לנסיון ההתנקשות בו על ידי כטב''ם, זאת בצעד חריג תוך כדי השבת. ושולח מסר מאיים לאיראן ולחיזבאללה "עשו טעות מרה"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר שחיזבאללה שיגר כטב''ם שהיה מיועד לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה במטרה להתנקש בו, ולבסוף התרסק בסמוך, הוציא רה''מ נתניהו בצעד חריג תגובה מצולמת תוך כדי השבת.
בסרטון, בו הוא נראה כהולך נינוח בחוץ וללא מיגון, אומר נתניהו אינו נרתע מהעניין, ואף מזכיר את חיסול סינוואר. כמו כן ממשיך נתניהו בקו התפיסה החדש אותו הוא מקדם, וממשיך לכנות את המלחמה בשם " מלחמת התקומה". ואומר "שום דבר לא ירתיע אותי. אנחנו ממשיכים עד הניצחון".
 
תגובת נתניהו.      קרדיט: דוברות רה''מ
לאחר צאת השבת, פרסם נתניהו הודעה מסודרת נוספת, ואמר "שלוחיה של איראן שניסו היום להתנקש בחיי ובחיי רעייתי עשו טעות מרה. זה לא ירתיע אותי ואת מדינת ישראל להמשיך את מלחמת התקומה נגד אויבינו כדי להבטיח את ביטחוננו לדורות. אני אומר לאיראנים ולשותפיהם בציר הרשע: כל מי שפוגע באזרחי מדינת ישראל, ישלם על כך מחיר כבד".
בסוף דבריו אמר "נמשיך לחסל את המחבלים שלכם, נחזיר את חטופינו מעזה, נשיב את תושבינו בצפון. נשיג את כל מטרות המלחמה שהצבנו, ונשנה את המציאות הביטחונית באזורנו לדורות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה