בארץ

"חציית קו אדום": בישראל מגיבים לנסיון ההתנקשות בנתניהו

לאחר פגיעת הכטב''ם ששוגר מלבנון על ידי החיזבאללה, ושהיה מיועד להתנקש בראש הממשלה נתניהו בביתו שבקיסריה, בישראל מגיבים לעניין בתוקפנות ובקריאה לגביית מחיר ישיר מאיראן עצמה.
דורון בלוך | 
כטב"מ (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
לאחר פגיעת הכטב''ם ששוגר היום (שבת) מלבנון על ידי החיזבאללה, ושהיה מיועד להתנקש בראש הממשלה נתניהו בביתו שבקיסריה, ולבסוף התרסק במבנה סמוך בעיר, בישראל מגיבים לעניין בתוקפנות ובקריאה לגביית מחיר ישיר מאיראן עצמה.
שר התרבות מיקי זוהר, אמר על כך מייד בצאת השבת "‏ניסיון האיראנים להתנקש בחיי ראש ממשלת ישראל באמצעות הזרוע הלבנוני שלה, זו חציית קו אדום גם במונחים של מפלצת טרור בינלאומית חסרת מעצורים כמו איראן שדם אלפים רבים על ידיהם" והוסיף בתקיפות "‏המחיר שאיראן תשלם ייחקק עמוק בספרי ההיסטוריה. סופו של המשטר האיראני האכזרי קרוב מתמיד".
גם שרת התחבורה מירי רגב הוסיפה על כך "בשבת, כטב"מ שוגר על ידי חיזבאללה בנסיון לרצוח ראש הממשלה. זהו אירוע חמור ביותר שיחייב את מדינת ישראל לגבות מחיר מאיראן, הגיע הזמן ללמד את האיראנים לקח".

בנוסף, חבר הכנסת אושר שקלים אמר ״ניסיון ההתנקשות היום של חיזבאללה בנתניהו נכשל. נכון לעכשיו, לא יצאה שום הודעה מלפיד, גנץ, או שאר הממלכתיים למיניהם, שתביע חיזוק ותמיכה בעם ישראל מול ניסיון הפגיעה הקשה במנהיגו בעת מלחמת קיום. מצד שני, מה אפשר לצפות ממי שאינם עושים דבר כדי לעצור את ההסתה הפרועה כנגד נתניהו מתוך הבית.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה