בארץ

רון חולדאי נגד הפוליטיקאים: המסר המפתיע לקראת מצעד הגאווה

עיריית תל אביב לא מעוניינת שפוליטיקאים ינאמו במהלך אירועי הגאווה השונים שיתרחשו בעיר בסוף השבוע הקרוב. אך רון חולדאי, ראש העיר שמתמודד בבחירות לרשות המקומית, כן צפוי לנאום
מערכת ice | 
רון חולדאי (צילום צילום מסך)
עיריית תל אביב הודיעה שהשנה לא תאפשר לפוליטיקאים לנאום במסגרת אירועי הגאווה שיתרחשו בעיר, כך לפי וואלה. אך למרבה ההפתעה, ראש העיר רון חולדאי, שנמצא בעצמו בקמפיין לקראת הבחירות לרשויות המקומיות ינאם באירועים השונים.
כזכור, באירועי הגאווה בתל אביב, פולטיקאים רבים, מרביתם מהצד השמאלי של המפה הפוליטית, דווקא כן נאמו. כך ח"כ יאיר לפיד והשרה לשיוויון חברתי לשעבר, מירב כהן, נאמו בפתיחת המצעד.
עיריית תל אביב מצידה טוענת שהסיבה לכך טמונה בהוראות המשטרה שמטעמי בטיחות, לא אישרו להקים עמדת הזנקה: "על פי הוראות המשטרה, מטעמי בטיחות לא תוקם השנה עמדת הזנקה במצעד הגאווה ולכן, בניגוד לשנים קודמות, לא יתקיימו כלל נאומים במסגרתו, לא של ראש העירייה ולא של נואמים אחרים."
גם ניצן הורוביץ יושב ראש "מרצ" לשעבר נאם בשנה שעברה ביחד עם חכ"ל תמר זנדברג, יושב ראש מפלגת העבודה לשעבר שלי יחימוביץ'. כצפוי, משתתפים מהצד הימני של המפה הפוליטית לא צפויים להשתתף גם השנה באירועי הגאווה השונים ברחבי תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה