השוק

אל על ממריאה, מהפכה בשופרסל ועסקת הענק של יצחק תשובה

מניית אל על המריאה והבכירים מרוויחים בענק, האחים אמיר ממשיכים לעשות שינויים בהנהלת שופרסל, יצחק תשובה ועידן וולס בעסקת ענק, האינפלציה בישראל הירידה ובנק הפועלים בחגיגת שכר. אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
דינה בן-טל גננסיה (צילום דוברות אל על, shutterstock)
יצחק תשובה ועידן וולס יוצאים לעסקת מימון ענקית באיתקה | כל הפרטים: איתקה שבשליטת קבוצת דלק השלימה ביום חמישי האחרון מהלך של מימון מחדש בהיקף משמעותי; עסקת המימון תאפשר לאיתקה לחלק דיווידנדים של 500 מיליון דולר בכל אחת מהשנים 2024 ו-2025. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכת האחים אמיר בשופרסל: זה המנכ"ל החדש שמונה. עינת פלד שפירא, מנכ"לית רשת "Be פארם", הודיעה על עזיבתה לפני שבוע, וכעת, האחים אמיר מינו למחליף את איתן סיידה, מי שרק בחודש יוני האחרון הצטרף לשורות החברה בתפקיד המשנה למנכ"ל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מניית אל על ממריאה: זה הסכום המטורף שירוויחו הבכירים: לא רק בעלי המניות נהנים מהפריחה של חברת התעופה שרשמה הכנסות שיא של 2.5 מיליארד דולר ב-2023, עלייה של 26%, ורווח לפני מס של 125 מיליון דולר לעומת הפסד אשתקד, בכירי החברה, המנכ"לית דינה בן טל גננסיה והיו"ר עמיקם בן צבי ברווח פוטנציאלי ממימוש אופציות של 39 מיליון שקל, בנוסף למשכורות ומענקים נדיבים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
לראשונה מזה חודשים: האינפלציה בישראל בירידה, עליית המחירים נבלמה: חדשות טובות: נבלמו עליות המחירים בחודש ספטמבר, האינפלציה ירדה ב-0.2%, קצב עליית המחירים השנתי עדיין גבוה. בקצרה: האינפלציה בירידה לראשונה מזה חודשים, נבלמה עליית המחירים בחודש ספטמבר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אל על מסתערת על ישראכרט: זו הצעת המיליארדים שהוגשה עכשיו: אל על נכנסת ראש בראש עם מנורה על רכישה ישראכרט, ומנכ"לית ענקית התעופה הגישה הצעה חסרת תקדים לחברת האשראי ופגישה מייד בצאת חג הסוכות: "שילוב בין החברה ובין אל על ייצור בסיס לחדשנות בתחומי הפעילות שלהן, ולהרחבת פעילות החברה לשווקים ולקהלים חדשים". כל הפרטים | פרסום ראשון. לידיעה המלאה לחצו כאן.

דובי פרנסס השקיע - הסטראטאפ הישראלי בעסקה הגדולה בתולדותיו: חברת הסטארטאפ הישראלית Venn, שפיתחה פלטפורמה לניהול קהילות דיירים וגייסה 60 מיליון דולר באמצעות Group 11 של דובי פרנסס, סגרה את העסקה הגדולה בתולדותיה מול חברת Bozzuto האמריקאית, במסגרתה היא צפויה להכניס 10 מיליון דולר לשנה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק הפועלים בחגיגת שכר: מי מרוויח 3.8 מיליון שקל בשנה? שכרו של מנכ"ל בנק הפועלים הנכנס, ידין ענתבי, אמור להיות מאושר בקרוב על ידי בעלי המניות, והוא צפוי להרוויח 3.8 מיליון שקל בשנה - סכום נמוך מזה שהרוויח המנכ"ל היוצא, דב קוטלר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה