עסקי ספורט

לוחם המילואים שנפצע קשה מאוד בלחימה: השופט שחוזר לליגת העל בכדורגל

ניב שטייף, השופט שנפצע מירי נ"ט בשירות מילואים, חוזר לשפוט בליגת העל. לאחר סדרת ניתוחים ושיקום, הוא מציב לעצמו מטרות חדשות ומקווה להמשיך את הקריירה שלו בענף הכדורגל
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
ניב שטייף, שופט כדורגל, שב לאחרונה לשפוט בליגת העל, לאחר שחווה פציעה קשה מירי נ"ט במהלך שירות מילואים ב-8 בדצמבר 2023. שטייף שיחק חלק מצוות ה-VAR במשחק בין בני ריינה לעירוני קריית שמונה, באצטדיון גרין. לאחר שנפצע, הוא פונה לבית החולים רמב"ם והעביר חודש וחצי באשפוז, בו עבר סדרת ניתוחים מורכבים. בהמשך, הוא עבר לשיקום בתל השומר.
בעונה שעברה, שטייף שפט ב-11 משחקים, מתוכם ארבעה כשופט ראשי. הוא זוכר את המשחק האחרון שלו ב-30 בספטמבר, שבו בני ריינה ניצחה את הפועל חיפה. במקביל לשיפוט, הוא עובד כאנליסט בחברת הייטק בתל אביב ובוגר הטכניון.
בריאיון עם "ידיעות אחרונות" ו-ynet, שטייף דיבר על תהליך ההחלמה שלו, לאחר שעבר שבעה ניתוחים וסבל מפגיעות בגב וביד. הוא הביע אופטימיות לגבי עתידו, ואמר שהיעדים שלו כוללים חתונה בספטמבר וחזרה למגרש. שטייף לא זוכר את רגע הפגיעה, אך מתאר את ההתמודדות עם הפציעה כמסע עם עליות וירידות, ומדגיש שהוא ממוקד במטרותיו.
כעת, עם החזרה שלו למגרש, שטייף מתכוון להמשיך לעצב את חייו המקצועיים והאישיים ולהשקיע בכל אתגר שיגיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה