קריירה ולימודים

מענקים חדשים מ-500 ועד 5,000 שקל: מי הזכאים לקבל?

הקרן לידידות מעניקה באמצעות האגודה למען החייל תרומה של מיליון דולר לטובת מענקים למשרתי ומשרתות המילואים בעקבות המלחמה
מערכת ice |  1
מענקים (צילום shutterstock, freepik)
בימים אלה, בהם משרתות ומשרתי מילואים רבים קיבלו צו התייצבות נוסף ועם הכניסה הקרקעית בחזית הצפונית, הקרן לידידות והאגודה למען החייל מודיעות על תרומה בסך מיליון דולר, המיועדת למתן מענקים כספיים למשרתי ומשרתות המילואים. התרומה, תינתן באמצעות האגודה למען החייל ואגף כח האדם בצה״ל, בדמות מתן תווי שי לחיילי וחיילות המילואים, כאשר סכום המענק ינוע בין 500 שקל ל-5,000 שקל, בהתאם לצרכים האישיים של כל חייל מילואים.
המענקים יועברו ישירות לחיילים דרך היחידות השונות, במטרה להקל עליהם בתקופה המורכבת הזו, בה רבים מהם עוזבים את משפחותיהם ואת עבודותיהם במטרה להגן על המדינה ונאלצים לציין את חגי תשרי רחוק מביתם. המענקים מבטאים את הוקרת הציבור לתרומתם הרבה ולמאמציהם המתמשכים להבטחת הביטחון הלאומי.

במסגרת חלוקת המענקים ערכו השבוע הקרן לידידות והאגודה למען החייל הרמת כוסית לחיילי מילואים של גדוד יוצאי גולני וסיירת חרוב באזור הצפון.
במהלך האירוע סיפר אור, קצין משאבי אנוש של חטיבת הגולן, חטיבה 474 "אנשי המילואים שלנו עזבו את הכל ב-7 באוקטובר והגיעו להילחם על הגנת המולדת. רבים מהם נמצאים בלחימה עוד מאז ואחרים נקראו כבר מספר פעמים ועושים תקופה ממושכת של ימי מילואים. התקופה הזו, בה חוסר הוודאות גדול, הביאה איתה הרבה מאוד אתגרים בבית, עם המשפחות ועם הילדים. אין ספק כי המענק הכספי מביא איתו קצת שקט ותחושה טובה שיש מי שדואג וחושב עלינו. הסיוע עוזר לנו להתמקד פה ולהמשיך לבצע פה הכל כדי להגן על מדינת ישראל ואזרחיה." 
יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות: "בחגי תשרי בשנה שעברה לא דמיינו שכך נציין את החגים השנה- אמא שגויסה ולא יושבת עם משפחתה בשולחן החג, אבא שיוצא לסבב המילואים השלישי בשנה אחת, בן ובת שסוגרים עוד חג בבסיס. לנו, בקרן לידידות, לא היה ספק שלקראת החגים אנו צריכים לחבק את חיילי וחיילות המילואים שלנו ולומר להם תודה על המאמץ המתמשך. הקרן לידידות מסייעת לאורך השנה ולאורך השנים לכל חיילי צה"ל במיליוני דולרים באמצעות האגודה למען החייל ונמשיך לעשות זאת, במיוחד בתקופות שכאלה. מילואמיניקים- אנו מצדיעים לכן ולכם. שנה טובה."
האלוף במיל' יורם יאיר- ייה, יו"ר האגודה למען החייל: ״לאורך כל שנת המלחמה, חיילי ויחידות המילואים נוטלים חלק משמעותי ומשרתים חודשים ארוכים בכל החזיתות. האגודה למען החייל, הדואגת לכל המשרתים בדגש על הלוחמים והיחידות הלוחמות, שמחה להעניק למשרתי המילואים את המענקים בעזרת תרומתה האדיבה של הקרן לידידות.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם העצמאים? האמנים?
    ממו 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך הרבה יושבים בבית ולא מקבלים שום עזרה...
    סגור