רכב

מהפכה בקורקינטים השיתופיים: TIER מציגה פתרון לאימות חניה

חברת הקורקינטים השיתופיים TIER Mobility, מפעילת המיקרו-מוביליטי הגדולה בעולם, מודיעה היום על השקת פתרון אימות החנייה המדויק ביותר בענף עד כה, המבוססת על טכנולוגיית Fantasmo
מערכת ice | 
קורקינטים של Tier (צילום יח"צ)
הסוף לחניית קורקינטים שיתופיים מחוץ לאזורי החניה הייעודיים? חברת TIER Mobility, ספקית כלי התחבורה השיתופיים המובילה בעולם (קורקינטים, אופניים וקטנועים), מודיעה היום על השקת פתרון אימות החנייה המדויק ביותר בענף המיקרו מוביליטי עד כה, TIER AVPS - Advanced Vehicle Parking System, המבוססת על טכנולוגיית Fantasmo.
המערכת היא גולת הכותרת בארגז פתרונות אימות החנייה של TIER, והיא פותחה בעזרת שילוב מערכת המיקום החזותי של גוגל (VPS) ופיצ'ר אימות מקומות החנייה של TIER, שפותח על ידי Fantasmo. כל אלו הביאו לבניית מערכת דיוק החנייה ברמת הדיוק הגבוהה ביותר עד כה.

כיום, רוב פתרונות אימות החנייה הם מבוססי GPS, טכנולוגיה המקנה דיוק של עד 5 מטרים ועלול להקשות על הרוכב לסיים את נסיעתו על הכלי בהיעדר קליטת GPS טובה. פתרון ה-AVPS של TIER שם סוף לבעיה ומאפשר דיוק מיקום של עד 40 ס"מ.
אז איך זה עובד? צוותי החברה סוקרים את אזורי החנייה, מסמנים את מיקומם והמערכת משווה בין מיקום החנייה הפיזית לבין מיקום החנייה הווירטואלית בעזרת אינטגרציית Google ARCode API. בכך עולה דיוק התאימות מ-50% מאזורי החנייה ל-100% בכלל אזורי החנייה.
הטכנולוגיה המתקדמת תאפשר ל-TIER להפיץ את הסטנדרט הגבוה ביותר של דיוק חנייה בשווקים בהן נמצאת. הטכנולוגיה נועדה לעקוף מגבלות של פיצ'רים מבוססי GPS בסביבות עירוניות צפופות על ידי הגדרת הפרמטרים והמיקומים הגיאוגרפיים המדויקים של גבולות הגזרה של אזורי החנייה, כשהטכנולוגיה מציעה דיוק חנייה שאין שני לו ומבטיחה 98% תאימות לחנייה.
המעבר ל-TIER AVPS כבר החל במספר ערים בעולם. TIER תנתח את הכנסת ה-AVPS לשווקים על בסיס כל מקרה לגופו ותציג את המערכת היכן שהיא אכן תספק את הפתרון הטוב ביותר ותוכל לענות על הצרכים של השוק המקומי.
קיאן טהמסבי, מנהל תפעול מוצר, TIER Mobility: "ל-TIER ישנה הבנה רבה בנוגע לחשיבות דיוק החנייה של הכלים. אנו צועדים אל הצעד הבא בדיוק החנייה על ידי פיתוח פתרון אימות החנייה המדויק ביותר בשוק. בטיחות הרוכבים וסביבתם משמשת כגולת הכותרת בכל שוק בו אנו נמצאים ולכן נמשיך במאמצים לספק את השירות הבטוח ביותר אשר ביכולתנו להעניק. בעזרת מערכת ה-AVPS, אנו עושים צעד נוסף בדרך לשם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה