טלוויזיה

חדשות 12 תחת מתקפה קשה: "שקר מוחלט, כתבה מגמתית"

פורום המפקדים והלוחמים במילואים במסר חריף במיוחד נגד הערוץ: "כל ניסיון לטעון כי מאחורי התכנית עומדים ארגוני ימין שמעוניינים לקדם התיישבות הינו שקר מוחלט, ומעלה תהיה האם יש כאן ניסיון להסיט את הדיון, האם יש שוב השתלטות של קונספציה אחת שלא מוכנה לדון ענינית בדעות המאתגרות את דרך הפעולה הנוכחית של צה"ל"
מערכת ice |  1
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
בהתייחס לכתבה שלדבריהם הייתה "מגמתית" ששודרה הערב (שבת) בחדשות 12 ולפיה תוכנית האלופים היא חלק מתוכנית כוללת יותר להתיישבות יהודית בעזה, נמסר מפורום המפקדים והלוחמים במילואים שיזם את התכנית מסר חריף במיוחד.
בתגובתם, נטען: "תכנית האלופים שנכתבה במשותף על ידי פורום המפקדים והלוחמים במילואים והאלוף במיל' גיורא איילנד הינה תוכנית מקצועית שנועדה להביא להכרעת ארגון החמאס. במשך שנה מנסה מדינת ישראל להכריע את החמאס מצד אחד, אך מצד שני מקבל החמאס סיוע הומניטרי שאותו הוא ממיר לכסף ולהמשך השלטת מרות ופחד בקרב תושבי עזה. התכנית תשים סוף להפקרות הזו, ותביא להכרעת החמאס".

עוד הוסבר: "מבחינת מתכנני התוכנית קיימת האפשרות להחזיר את התושבים העזתים למרחב לאחר טיהור מלא של השטח והשמדת כלל ארגון החמאס שפועל במרחב. תכנית האלופים נתמכת על ידי קצינים בכירים במילואים וביניהם , האלוף אבי מזרחי, האלוף אייל אייזנברג, תת אלוף גיא חזות, תת אלוף דדי שמחי, אל"מ חזי נחמה ממובילי הפורום ועוד מאות קצינים בכירים במילואים בדרגות שונות". 
עוד המשיכו: "בנוסף, נתמכת התכנית על ידי חברי כנסת מימין ומשמאל, שרים ואנשי תקשורת רבים מכל הקשת הפוליטית בישראל, ארגונים נוספים מימין ומשמאל, משפחות שכולות ומשפחות חטופים.  יש לציין כי התכנית שנתמכת על ידי כל דין בינלאומי, ובקרוב גם תפורסם חוות דעת המנמקת זאת, איננה מתייחסת כלל וכלל להתיישבות יהודית בעזה, ומטרתה העיקרית כאמור היא הכרעת החמאס, ארגון טרור שבמשך שנים רצח עשרות אלפי יהודים ומירר את חייהם של מיליונים". 
לסיום הודגש: "כל ניסיון לטעון כי מאחורי התכנית עומדים ארגוני ימין שמעוניינים לקדם התיישבות הינו שקר מוחלט, ומעלה תהיה האם יש כאן ניסיון להסיט את הדיון, האם יש שוב השתלטות של קונספציה אחת שלא מוכנה לדון ענינית בדעות המאתגרות את דרך הפעולה הנוכחית של צה"ל. לאחרונה דן הקבינט הביטחוני בתוכנית ואנחנו מקווים כי תתקבל החלטה אמיצה שתממש את התכנית כולה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    12 היה פעם ערוץ היום זה בועה קפלניסטית פייק חדשות פייק (ל"ת)
    דן 10/2024/19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור