תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 נחשפת: "המשדר הכי משמח בתקופה האחרונה"

אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12, זכתה למחמאה ענקית מצד חברתה הטובה הדוגמנית עדן פינס. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה פינס: "אחות שלי נתנה את המשדר הכי משמח אולי בתקופה האחרונה"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
הדוגמנית עדן פינס מרבה לפרגן לחברתה הטובה אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, פרסמה הדוגמנית המצליחה את תמונתה של אלמז מנגיסטו אשר הובילה את משדר החדשות הדרמטי הערב (חמישי) במהלכו נודע על חיסולו של יחיא סינוואר. 
"אחות שלי נתנה את המשדר הכי משמח אולי בתקופה האחרונה ברמה הכי גבוהה, הכי יפה והכי רהוטה", כך כתבה עדן פינס על חברתה הטובה אלמז מנגיסטו. פינס תייגה את מגישת חדשות 12 וכתבה: "אין שנייה לך". 

(צילום: edenfines@)
כאמור, זו לא הפעם הראשונה שפינס מפרגנת לחברתה אלמז מנגיסטו. בתחילת החודש פרסמה הדוגמנית המפורסמת את תמונתה של אלמז מנגיסטו בחשבון האינסטגרם שלה, בה היא נראית מובילה במקצועיות רבה את משדר חדשות 12. לצד התמונה שפרסמה, כתבה עדן פינס: "האישה הכי יפה בטלוויזיה הישראלית".
כאמור, מנגיסטו הובילה במהלך הערב (חמישי) את משדר חדשות 12, במהלכו דווח כי דוברות השב"כ ודובר צה"ל אישרו באופן רשמי את חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג חמאס אשר היה אחראי לטבח ה-7 באוקטובר. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה