דיגיטל וטק

תקלה נרחבת באינסטגרם ופייסבוק בישראל: גם אתם נפגעתם?

גם אצלכם? תקלה נרחבת באינטסגרם ופייסבוק בעולם, כאשר גם בישראל משתמשים מדווחים שאינם מצליחים לפתוח פוסטים, לראות לייקים ולרענן את העמוד
מערכת ice | 
מלון האינסטגרם הראשון בישראל (צילום pixabay, unsplash)
תקלה חמורה התרחשה הערב (שני) ברשתות החברתיות של מטא - פייסבוק ואינסטגרם, כאשר משתמשים רבים בעולם וגם כאן בישראל מדווחים כי ישנה תקלה נרחבת שפוגעת באפליקציה שלהם.
משתמשים מדווחים שאינם מצליחים לצפות בפוסטים חדשים באינסטגרם, כמו גם אינם יכולים לרענן את האפליקציה ולראות לייקים של משתמשים אחרים. עדיין לא ברור כיצד נגרמה התקלה ומתי היא צפויה להיפתר. ממטא עדיין לא התייחסו באופן רשמי לתקלה החמורה שפוגעת במשתמשים ברחבי העולם.
הפעם, התקלה אינה מדווחת על ידי משתמשי וואטסאפ בעולם, והיא פוגעת רק במשתמשי פייסבוק ואינסטגרם. רק לאחרונה נודע על תקלה חמורה בוואטסאפ, שמופעל על ידי מטא, כאשר  בעלי אייפון רבים מדווחים על שיבושים מוזרים, במסגרתם בכל פעם כשהם מנסים להיכנס לוואטסאפ האפליקציה זורקת אותם החוצה ולא מאפשרת להם להיכנס ולקבל שירות.
לקוחות רבים דיווחו כי התקלה החריגה הופיעה אצלם כבר במשך מספר שבועות. ברשתות החברתיות, משתמשים רבים סיפרו כי הם חוו את אותה תקלה, וברגע שהורידו וואטסאפ ביזנס והשתמשו באפליקציה הזו, התקלה נפתרה. 
עם זאת, הפעולה הזו לא תמיד עוזרת ובחלק מהמקרים עלולה להחמיר את המצב. בנוסף, לקוחות רבים זועמים על כך שהם נאלצו למחוק את האפליקציה בעקבות התקלה, מה שמחק להם את היסטורית השיחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה