בארץ

הותר לפרסום: 2 לוחמי שריון נפלו בצפון רצועת עזה

סמ"ר אופיר ברקוביץ' וסמל אלישי יונג נהרגו בקרב בג'באליה, לאחר שמתחילת המלחמה נהרגו 747 חיילים. הקרב נמשך במטרה לבלום את השתקמות חמאס, כאשר עזתים מתפנים באישור צה"ל
מערכת ice | 
דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דובר צה"ל הודיע הערב (שבת) על נפילתם של סמ"ר אופיר ברקוביץ' (20) ממודיעין-מכבים רעות וסמל אלישי יונג (19) מדימונה במהלך קרב בג'באליה שבצפון רצועת עזה. השניים שירתו כלוחמי שריון בגדוד 52 במסגרת עוצבת "עקבות הברזל" (401).

מימין סמל אלישי יונג ז"ל, משמאל סמ"ר אופיר ברקוביץ' ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
במהלך הקרב, נפצע גם קצין מהגדוד באורח קשה. בנוסף, קצין מעוצבת ברק (188) נפצע קשה מפגיעת כטב"ם בצפון הארץ. מתחילת הלחימה, נהרגו 747 חיילים, כאשר 355 מהם במהלך התמרון הקרקעי ברצועת עזה.
הקרב בג'באליה נמשך כחלק מהמאמצים של צה"ל לבלום את השתקמות חמאס באזור. דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם תיעוד שבו נראים אזרחים מעזה מתפנים מהאזור, והדגיש כי צה"ל סייע להם לעשות זאת בבטחה, דרך מסלולים מאורגנים.
במקביל, כוחות צה"ל ושירות הביטחון הכללי (שב"כ) עצרו מספר מחבלים במרחב. על אחד מהם נמצאו מחסניות נשק, ועל מחבל נוסף נמצא מכתב שבו הוא מביע רצון למות כשהיד. המצב בשטח מדגיש את הקשיים והאתגרים שבהם נתקלות כוחות הביטחון, וכן את ההשפעות ההומניטריות של הלחימה המתמשכת באזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה