בארץ

הותר לפרסום: 5 לוחמי גולני נפלו בלחימה בדרום לבנון

חמישה לוחמים נפלו בקרב בדרום לבנון, ושישה נוספים נפצעו באורח קשה בעימותים בעזה ובמערכת הביטחון, מה שמעיד על המצב הביטחוני המתוח והמחיר הכבד של המאבק על ביטחון המדינה
מערכת ice | 
דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בשבוע האחרון, כוחות צה"ל נתקלו באירועים קשים במוקדים שונים, כאשר חמישה לוחמים נפלו בקרב בדרום לבנון, ושישה נוספים נפצעו באורח קשה. בין הנופלים נמצא רס״ן אופק בכר, מפקד פלוגה בסיירת גולני, בן 24 מנס ציונה, שסיים את חייו תוך כדי הגנה על המדינה. לצידו, סרן אלעד סימן טוב בן 23, סמ"ר אלישיב איתן וידר בן 22, סמ"ר יעקב הלל בן 21 וסמ"ר יהודה דרור יהלום בן 21 – כולם לוחמים בסיירת גולני.
ביום רביעי, במהלך עימותים בדרום הרצועה, נפצע לוחם מגדוד 450 באורח קשה, ושוב חידד את תחושת הדחיפות והסכנה שבמצב הביטחוני הנוכחי. לא רחוק משם, ביום חמישי, פצעו קרב נוסף בדרום לבנון קצין לוחם במילואים ושניים נוספים מגדוד 8173 של חיל ההנדסה, שנלחמו במבצע קשה ומורכב.
האירועים האלו מדגישים את המחיר הכבד של המאבק ההולך ומתרקם, ואת האומץ והנחישות של הלוחמים המגנים על המולדת. משפחות הנופלים והפצועים קיבלו עדכונים על מצבם, ובמהלך הימים הקרובים ייערכו טקסים לזכר הנופלים, במטרה להוקיר את זכרם ולהביע תמיכה בכל מי שנפגע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה