בארץ

מעל 150 שיגורים היום לצפון: הרוג מפגיעת רסיס בעכו

אלכסיי פופוב בן 51, מקריית חיים נהרג מפגיעת רסיס בעכו בזמן ירי מלבנון, הנוסע לצידו נפצע קל. מטח הרקטות גרם לנזקים ונפילות נוספות במקומות שונים, עם פגיעות גם בקריית אתא ובשלומי
מערכת ice | 
שיגורים מלבנון (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
אלכסיי פופוב בן 51, מקריית חיים, נהרג היום (שבת) מפגיעת רסיס בפלג גופו העליון ליד עכו, בזמן שנהג ברכבו. האירוע התרחש בעקבות מטח כבד של רקטות שנורה מלבנון לעבר צפת והגליל. ברכב שהה נוסע נוסף, שנפצע קל לאחר שהתכופף בזמן האזעקה.
הירי נמשך משעות הבוקר, ובמהלכו זוהו כ-60 שיגורים שחצו את הגבול. דובר צה"ל עדכן כי חלק מהרקטות יורטו, אך נרשמו נפילות במקומות שונים, כולל בקריית אתא ובשלומי, שם נפצעו 13 בני אדם.
ממד"א נמסר כי כשהגיעו לזירה, הם מצאו את הרכב עם נזקים קשים. הפרמדיקים קבעו את מותו של הנהג, שנפגע אנושות. הנוסע לצידו הצליח להימנע מפגיעות חמורות בזכות התכופפותו. חובש מד"א, אלכס מוצקין, תיאר את המצב הקשה בזירה ואמר כי מדובר במקרה חמור שבו ההקפדה על הנחיות פיקוד העורף הצילה חיים.
המצב הביטחוני בעכו ובסביבתה מדגיש את הסכנות הקיימות באזור, ואת החשיבות של שמירה על ערנות והיענות להנחיות בזמן אמת. האירועים הקשים היום משקפים את המתח הגובר בגבול עם לבנון וההשלכות ההומניטריות של הירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה