בארץ

צפו ביחיא סינוואר ברגעיו האחרונים - התיעוד המדהים מרחפן צה"ל

תמונה לפנתיאון: על כורסה, בודד, פצוע, "חמוש" במקל בלבד ומודע לסופו המתקרב. כך נראה מנהיג חמאס שניות לפני מותו. התיעוד עורר השוואה לצילום המתריס המפורסם של סינוואר על כורסה במבצע שומר חומות ב-2021, אז חשב מנהיג חמאס כי הוא בלתי פגיע

מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
סינוואר ידע שסופו מתקרב ושכוחות צה"ל הגיעו אליו. כך עולה מתיעוד הרחפן הצה"לי שנכנס למבנה בו שהה סינוואר, שניות לפני מותו אמש.
בסרטון, שפרסם הלילה דובר צה"ל, סינוואר נראה ישוב על כורסה לבדו ופצוע בידו (הקטועה) בעקבות ירי חיילי צה"ל. מנהיג חמאס, שמנסה להסתיר את זהותו ע"י כיסוי פניו, מביט אל מצלמת הרחפן שחיילי ביסל"ח הכניסו לבית ואוחז במקל בידו. כאשר הרחפ"ן מתקרב אליו, סינוואר מנסה בשארית כוחותיו להשליך את המקל לעברו.
החיילים שתיעדו את רב-המרצחים ביום רביעי, לא שיערו בשלב זה כי מדובר במנהיג חמאס וירו עוד 2 פגזים אל עבר המבנה - שהביאו לחיסולו הסופי של מי שנראה בשלב זה כ"עוד מחבל".
רחפן נוסף שהוכנס למבנה היום ותיעד את פרצופו המרוסק של מנהיג חמאס, העלה חשד כי מדובר ביחיא סינוואר. מה שכידוע אושש בהמשך ע"י בדיקות מעבדה.
 

הישיבה של סינוואר על הכורסה ברגעיו האחרונים, מזכירה כמובן את התיעוד המתריס שלו מחויך ויושב על כורסה אחרת מחוץ ללשכתו ההרוסה - לקראת סיומו של מבצע "שומר חומות" ב-2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה