בארץ

לא מחכים לדובר צה''ל: השרים כבר מגיבים לחיסול סינוואר

למרות בקשת דובר צה''ל "להיצמד לנוסח המדובר ולהנחיות הצנזורה לטובת שמירה על ביטחון כוחותינו, וההבהרה כי טרם חיסול סינוואר אומת, בממשלה כבר מיהרו לברך על החיסול, וגם גלנט פירסם רמז
דורון בלוך | 
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
למרות שמדינת ישראל וצה''ל טרם אישרו רשמית את הדיווחים על חיסולו של מנהיג החמאס יחיא סינוואר, שרי ממשלה רבים התבטאו בצורה נחרצת על העניין כוודאי זאת למרות הודעת המשטרה כי עדיין פועלים בבדיקות  DNA לזיהוי מלא, וכן למרות הודעת דובר צה''ל כי "במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה, חוסלו שלושה מחבלים. צה״ל ושב״כ בודקים את האפשרות כי אחד המחבלים הוא יחיא סינוואר. בשלב זה לא ניתן לאשר את זהות המחבלים" וביקשו בפירוש "להיצמד לנוסח המדובר ולהנחיות הצנזורה לטובת שמירה על ביטחון כוחותינו. פרטים נוספים בהמשך".
השר אופיר סופר כתב על כך בחשבון ה-X שלו: מת כמו חולדה, כפי שהגיע לו. מצדיעים לחיילים הגיבורים שלנו".  והשר עמיחי שיקלי אמר : ״כבוד ללוחמים, סגירת מעגל חשובה מאד שעשויות להיות לה משמעויות מרחיקות לכת על המערכה ועל יכולתנו להשיב הביתה את אנשינו. ערב שבו כל מי שהטיף להיכנע לדרישותיו של החולד הזה כדאי שיגלה קצת צניעות״. יו''ר הכנסת אמיר אוחנה כתב בערבית לפני שנה הוא צהל, עכשיו הוא חוסל. איפה אתם תהיו בעוד שנה? החזירו את החטופים, הניחו את נשקכם, הצילו את נפשותיכם".
כמו כן, שר הבטחון יואב גלנט רמז על כך בציץ בעברית ובאנגלית, וכתב ״וּרְדַפְתֶּ֖ם אֶת־אֹיְבֵיכֶ֑ם וְנָפְל֥וּ לִפְנֵיכֶ֖ם לֶחָֽרֶב.״. נגיע לכל מחבל - ונחסל אותו". וצריף את תמונותיהם של מוחמד דף ונסראללה עם סימון X עליהם, כאשר ישנה משבצת ריקה נוספת עם הסימון.
   
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה